Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast då bör du ju köra minst en kvartsDagen till ära tänkte jag att det är bäst att köra säkert. 24-h Vostok på höger handled tillsammans med Seiko Sports 5 till vänster gör att jag kan hålla stenkoll även exakt när på dygnet jag är.
Ha en bra helg alla på forumet!
![]()
![]()
Hehe, faktiskt 42mmNej stolen är ju vanlig size!
De där är en 47cm Panna![]()
I know, ville mest skoja om cm istället för mm. 42mm sub bär säkert mindre än Pam000 på 44mm som jag hade ett tagHehe, faktiskt 42mm![]()
Fredagen den 13:e känns som ett utmärkt tillfälle för personalfest och åka ut i skärgården med RIB-båt. Eller?Håller tummarna att detta ska gå vägen. Trevlig helg allihopa!
![]()
My eyesHängerpå @snoozarn med tvåtonLånat farsans och tryckt på ett skinnband medan länken repareras. Känner mig jävligt exentriskt! Trevlig fredag klockmuppar
![]()
![]()
Ibland oss tatuerade brukar man säga "lucky thirteen"... Det är bara kliva över på den andra sidan och göra oss sällskapFy fan, fredag den 13de alltså. Stannar nog inne, behöver inte mer otur
![]()
Funderar på detIbland oss tatuerade brukar man säga "lucky thirteen"... Det är bara kliva över på den andra sidan och göra oss sällskap![]()
Jo, men då klarar jag inte en eventuell EMP och nu är det ju fredagen den 13, så...Fast då bör du ju köra minst en kvarts![]()