Mer ryskt!Flög ut 9/11 och hem fredag 13:esmart eller osmart?
Trevlig helg!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer ryskt!Flög ut 9/11 och hem fredag 13:esmart eller osmart?
Trevlig helg!
![]()
Håll i hatten för det kommer att vara blåsigt där ute idag.
![]()
Är det personalnedskärningar på gång kanske?
”... då hin fyller år”.Vi tar lunch, och sedan bär det iväg hemåt! Men jag lär åka förbi blomsterbutiken före och köpa en blomma åt Los Tantos då hin fyller år idag!
![]()
Haha nä en slips men smala sidan är annorlunda för att göra det hela lite mer kulTvå slipsar? Senaste modet??![]()
Ja det är rätt stor skillnad i komfort tycker jagI know, ville mest skoja om cm istället för mm. 42mm sub bär säkert mindre än Pam000 på 44mm som jag hade ett tag![]()
Väldigt fin den där!Vi ska på 40-årsskiva ikväll. Det känns ju också lite halvlurigt en sån här dag... Det får nog bli Hulk elle SD ikväll, så är man lite mer på säkra sidan.
Ha en trevlig fredag!
![]()
Fantastiskt fin fining den där!!!!Dagens första byte
![]()
Om du är sjuk och ser ljuset så hade jag vänt och sprungit åt andra hålletGår in på dag 7 i sjukstugan men börjar se ljuset i tunneln, trevlig helg!
![]()