Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes, Padel är en relativt ny sport i Sverige, väldigt populär racketsport som växer lavinartat och nya hallar dyker upp överallt i åtminstone i Gbg.Är det en sport/idrott? Det där som är lite av en blandning mellan squash och tennis?
#kaningetomsport
Fan inte ens med quick set kan jag ställa....Lite fredagsguld.
![]()
Polaren klippte just APn. Lite avis![]()
Man snålade heller inte med tyget när en kavaj skulle sys upp.På den tiden var män trygga i sin manlighet.Det var en annan tid. Associationen till bomber var också en annan. Mycket har förändrats sedan 1988.
Hihi, ja fy Tusan hur utvecklingen blivitJa, eller två dinkor motsvarande Latinamerikas samlade BNP![]()
nytt på handleden? Snyggt, hör av dig om flippsuget kommerSka strax köra 35 mil hem från jobbresan och sen vidare till stugan, ytterligare 35 mil. Avstånden är inga problem i norrland men ser fram emot fredags GTn när jag väl är framme. Trevlig fredag alla!![]()
Jag ser bara en...Tre kaffe
![]()
hahahaJag ser bara en...![]()
Trumvirvel!Jag ser bara en...![]()
Tur att du har träningsklockan på dig, specialutgåva med dag, datum och puls!Dags att köra lite förbränning i 2 timmar!
![]()
Hahahahah, klart man blir arg om kaffet är slut! Skicka maskinen är ju ändå lindrigt
Kan Hugo Boss byta ut riktiga ben-knappar mot plast och tjäna miljoner på det för att folk köper ändå för märkets skull, förstår jag varför det används mindre tyg till en kostym idag. Det är inga täcken man köper idag. Man betalar bara på ett täcke men får en snusnäsduk.Man snålade heller inte med tyget när en kavaj skulle sys upp.![]()