• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/3 ”Snön faller och vi med den..”

Fasen jag höll på att missa dig. Noterar att även du kör på 30e februari. Fyfy!

Fan jag som höll på att klara mig. :bag: Upptäckte det en stund efter att jag hade postat och ställde datumet. Syns dock inte så tydligt i den vinkeln. :)

23A28E47-72E9-47FD-A845-DB56CD04BB2C.jpeg

Senast ändrad:
Om vi bortser från mitt fruktansvärda spammande idag är kanske t.o.m. 10 sidor möjligt ändå? @nissehult @stelah och @Feskarn har föredömligt bytt datum och postat på nytt. Seså, resten nu också :)
IMG_20180302_202541-01.jpeg

Krigarklocka på. Denna ska definitivt aldrig lämna samlingen. Tritium som ska få gulna till rejält under åren. Redan lite gulaktigt och lumesläpp

Jag börjar få väldigt dåligt med klockor att byta till nu. Dessutom är jag hungrig och börjar bli tradigt att sitta och redigera vettiga bilder. Så ni får en ur arkivet på en vintage Tissot.
IMG_20180228_202954-01.jpeg

Kom igen nu, inte långt kvar till 10 :)

Om vi bortser från mitt fruktansvärda spammande idag är kanske t.o.m. 10 sidor möjligt ändå? @nissehult @stelah och @Feskarn har föredömligt bytt datum och postat på nytt. Seså, resten nu också :)
IMG_20180302_202541-01.jpeg

Krigarklocka på. Denna ska definitivt aldrig lämna samlingen. Tritium som ska få gulna till rejält under åren. Redan lite gulaktigt och lumesläpp
Lumesläpp=äkta kärlek som den ska kännas, lycka och smärta i samma känsla. :heart:

Tillbaka
Topp