Jo, det är ju lite så… Det blir en ”fusk tråd” idag.
Preciiiis hemkommen från Bologna. Tänker således inte ställa ngn klocka för att gå upp och starta tråden innan 8:27.
Tänker snarare sova till 10:27…
Därav ”gonatt å gomorron”..
Pannan följde såklart med till Italien..
Hoppas ni har överseende men en gammal trött man full av vin och godsaker…
Alltså inte full som i onykter.. Icke sa Nicke!! Som vanligt var det bilkörning från Arlanda mitt i natten.
Var ett regntungt Bologna jag besökte. Det var tydligen värre helgen innan med översvämningar och elände.
Fick några OK kvällar med kameran i högsta hugg även om sista kvällen blev regnig som fan, se sista bilden…
️
Nog om det! Nu blir det till att nanna kudde! Ber om ursäkt igen för mitt tilltag. Men nöden har banne mig ingen lag!
Ha en härlig fredag och helg! Ta hand om er där ute!!
Nattinatti!!
Preciiiis hemkommen från Bologna. Tänker således inte ställa ngn klocka för att gå upp och starta tråden innan 8:27.
Tänker snarare sova till 10:27…
Därav ”gonatt å gomorron”..

Pannan följde såklart med till Italien..
Hoppas ni har överseende men en gammal trött man full av vin och godsaker…
Alltså inte full som i onykter.. Icke sa Nicke!! Som vanligt var det bilkörning från Arlanda mitt i natten.
Var ett regntungt Bologna jag besökte. Det var tydligen värre helgen innan med översvämningar och elände.
Fick några OK kvällar med kameran i högsta hugg även om sista kvällen blev regnig som fan, se sista bilden…

Nog om det! Nu blir det till att nanna kudde! Ber om ursäkt igen för mitt tilltag. Men nöden har banne mig ingen lag!
Ha en härlig fredag och helg! Ta hand om er där ute!!
Nattinatti!!