• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/10 ”Buonanotte e buongiorno!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo, det är ju lite så… Det blir en ”fusk tråd” idag.
Preciiiis hemkommen från Bologna. Tänker således inte ställa ngn klocka för att gå upp och starta tråden innan 8:27.
Tänker snarare sova till 10:27…
Därav ”gonatt å gomorron”.. 🤪
Pannan följde såklart med till Italien..
IMG_3729.jpeg

Hoppas ni har överseende men en gammal trött man full av vin och godsaker…
IMG_3697.jpeg

Alltså inte full som i onykter.. Icke sa Nicke!! Som vanligt var det bilkörning från Arlanda mitt i natten.
Var ett regntungt Bologna jag besökte. Det var tydligen värre helgen innan med översvämningar och elände.
Fick några OK kvällar med kameran i högsta hugg även om sista kvällen blev regnig som fan, se sista bilden…☔
DSCF4265.jpeg
DSCF4299.jpeg
DSCF4241.jpeg
DSCF4357.jpeg
DSCF4372.jpeg
DSCF4361.jpeg

Nog om det! Nu blir det till att nanna kudde! Ber om ursäkt igen för mitt tilltag. Men nöden har banne mig ingen lag!

Ha en härlig fredag och helg! Ta hand om er där ute!!
Nattinatti!!

IMG_8814.jpeg

God natt @RicVin och god morgon övriga KlockSnackare. Idag firar Kazakstan nationaldag. Det är även internationella pastadagen så ganska säkert blir det någon god pastarätt som kvällsspis å "tuppenvin" från Toscana i glaset idag. Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa och ha’re bäst,”määän” glöm inte bort de nära å kära//🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Jaha…då var det klarrt då, då var det bara hem och bädda!

Tanken var att jag skulle plocka bort äpplen och ta bort dom förbenade löven förra helgen! Men så blev det inte, då @Dr. D tipsade mig om en lövuppsamlare!

Den är nu införskaffad, fick tag på en ifrån Clas Ohlson som landade här hemma i onsdags. Igår så skruvade jag ihop den när jag kom hem från jobbet!

Döm om min förvåning, men den funkade faktiskt bättre än väntat! Skulle t.o.m. säga jävligt bra, kan bara rekommendera den, dock så hade uppsamlaren av löv kunnat vara lite större!

IMG_2475.jpeg
IMG_2476.jpeg

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_2486.jpeg

Senast ändrad:
Jo, det är ju lite så… Det blir en ”fusk tråd” idag.
Preciiiis hemkommen från Bologna. Tänker således inte ställa ngn klocka för att gå upp och starta tråden innan 8:27.
Tänker snarare sova till 10:27…
Därav ”gonatt å gomorron”.. 🤪
Pannan följde såklart med till Italien..
IMG_3729.jpeg

Hoppas ni har överseende men en gammal trött man full av vin och godsaker…
IMG_3697.jpeg

Alltså inte full som i onykter.. Icke sa Nicke!! Som vanligt var det bilkörning från Arlanda mitt i natten.
Var ett regntungt Bologna jag besökte. Det var tydligen värre helgen innan med översvämningar och elände.
Fick några OK kvällar med kameran i högsta hugg även om sista kvällen blev regnig som fan, se sista bilden…☔
DSCF4265.jpeg
DSCF4299.jpeg
DSCF4241.jpeg
DSCF4357.jpeg
DSCF4372.jpeg
DSCF4361.jpeg

Nog om det! Nu blir det till att nanna kudde! Ber om ursäkt igen för mitt tilltag. Men nöden har banne mig ingen lag!

Ha en härlig fredag och helg! Ta hand om er där ute!!
Nattinatti!!
Härliga svartvita bilder, snyggt 👍

Tillbaka
Topp