Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar verkligen inte skriva fin klocka-kommentaren men jävlar vad fin denna är!Även jag har jobbat hemifrån idag och detta är sista dagen innan jag kliver på semester. Det firas just nu med en öl på närmsta haksynd att närmsta hak är ca 6km bort så det var varmt att cykla hit. Lätt värt det
![]()
Själv så har jag varit föräldraledig sedan påsk så dagar har jag tappat för länge sedan, dock hjälper DJ:n mig med datum.
Och idag är det även våran bröllopsdag
Trevlig helg!
![]()
Med hjälp av semesterns bästa fördelar så har jag redan klarat av både klockbyte och bad men det går ju att göra om, både det ena och det andra.Go fredag och trevlig helg på er alla goa KSare!
Superväder i dag!
Blir garanterat klockbyte och bad!![]()
![]()
![]()
Pam177 trevlig hälj!![]()
I dessa semestertider, har dom inte mer bråttom än att dom kan vänta.Jag kan tänka mig att du skapar en bilkö för att ta bilden![]()