• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/6 ”Faan så skönt!!”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Önskar eder alla en fröjdsam fredag! :D

3DDF9969-AE1B-41E6-BB14-03488CCC1DDD.jpeg

Jag tycker att det är fantastiskt skönt att slippa kontoret och alla människor som "bara har en kort fråga" som alltid visar sig vara en lång fråga. Har aldrig fått så mycket gjort! :D

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare! Själv är jag en öl-kille så jag hoppas att det räknas! :cool:
PSX_20200626_074843.jpg

Jag håller helt med dig angående effektiviteten. Ofta har man sin lista att ta itu med men när dagen är slut har man inte prickat av en enda grej för alla ”korta frågor” som dyker upp..:) Men jag saknar det sociala. Kanske mest för att vi inte heller kan eller får besöka kunder och återförsäljare. Kontoret i sig är ju rätt skönt att slippa.

Själv knogar jag på i min butik. Kunderna kommer, både de myziga och de...inte så myziga.
Semester ska jag som vanligt inte ha.
Idag kör vi TT både i klocka och wristgame!
44D8C3B7-24D6-41EF-BE85-92AECFC27873.jpeg
Kunder är både mysigt (oftast) och en livsnödvändig förutsättning när man jobbar inom sällanköpshandel och service. Kommer de inte så får man slå igen. Med lite tur och planering så har vårt företag klarat sig bra, så här långt. Om framtiden vet vi intet.
BTW, min nya Triwa trivs utmärkt i havsvatten.
PSX_20200626_110741.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp