Rätt svar, du vann!Hartbreake ridge?![]()
Om du kommer till HBG bjuder jag på en lokalproducerad öl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt svar, du vann!Hartbreake ridge?![]()
Du har alltid så fina priser @jablaRätt svar, du vann!
Tackar o bugarRätt svar, du vann!
Inte omöjligt, hustrun är Karlstatös så vi är i närheten varje sommar.Tackar o bugar!det ska jag komma ihåg och kommer du till karlskoga så ska jag bjuda tillbaka på ditto!
![]()
Hade jag inte slutat snusa skulle du också fått en pris.Du har alltid så fina priser @jabla![]()
Bara att tjoa till då!Inte omöjligt, hustrun är Karlstatös så vi är i närheten varje sommar.![]()
Synd för mig att du har slutat men bra för digHade jag inte slutat snusa skulle du också fått en pris.![]()
Du får givetvis också en öl om du kommer till HBG.Synd för mig att du har slutat men bra för dig![]()
Finns det regler i fredagstråden utöver de som reglerar starttid och startperson?Var bara tvungen att bryta Fredagstrådens regler!![]()
![]()
Hade inte varit så kul att posta om man inte trodde på lite anarki och hela fredagstråden är ju ett trots mot reglerna.Finns det regler i fredagstråden utöver de som reglerar starttid och startperson?
Ja, att det finns regler här på KS vet vi ju sen gammalt, men att det finns i fredagstråden var mer än jag visste.Hade inte varit så kul att posta om man inte trodde på lite anarki och hela fredagstråden är ju ett trots mot reglerna.![]()
Här är min kvällsförvaring. Ny för idag, köpt med tanke på att jag annars gör som din fru och mellanlagrar klockor i en hög. Nu hänger de här och ser fina ut tills jag bäddar ner dem i klocklådan igen.Kan inte låta bli att dela med mig av hustruns klockparkering för i natt.
![]()
Så kom igen nu 20 inlägg kvar till sidan 7, posta era respektives klockförvaring!
Vem bryr sig en fredagskväll?!Ja, att det finns regler här på KS vet vi ju sen gammalt, men att det finns i fredagstråden var mer än jag visste.
Bra jobbat men kommer att tänka på fladdermöss...![]()
Här är min kvällsförvaring. Ny för idag, köpt med tanke på att jag annars gör som din fru och mellanlagrar klockor i en hög. Nu hänger de här och ser fina ut tills jag bäddar ner dem i klocklådan igen.
En sån får du snickra ihop till frugan @jabla![]()
Här är min kvällsförvaring. Ny för idag, köpt med tanke på att jag annars gör som din fru och mellanlagrar klockor i en hög. Nu hänger de här och ser fina ut tills jag bäddar ner dem i klocklådan igen.
Lättare att göra än få den använd...En sån får du snickra ihop till frugan @jabla![]()
Det ligger något i det du sägerLättare att göra än få den använd...
Fruktansvärt bra försök att nå åtminstone 7 sidor.Har inte bytt klocka men ska ta mig en frukt
![]()