Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här behövs däremot nytt batteri i en G-shock som jag fick för att parallelltesta med min INOX.Äh, vi siktar väl på 10 sidor?
Trotjänaren som varit med om en hel del sedan 2012 utan batteribyte eller dylikt sitter på för kvällen.
Ha en fortsatt härlig fredag kamrater!
![]()
SnyggtSitter på tåget mellan Stockholm och Örebro efter ett trevligt besök hos Nymans Ur.
Hade precis slagit mig till ro när SJ annonserar att de byter nummer på alla vagnarna. Bara att placera om sig.
Härliga i-landsproblem
Ha en toppenhelg alla klocksnackare!
![]()
Vågar inte ändra och den går bara 8 dagar... står ju på tavlan ju2 Juni 2014? Har du gått på spriten?![]()
Snyggare färg på klockan, om nu det är nån tröst![]()
Dags för disk. Byter för den goda sakens skull. Nästa år blir det tio sidor varje fredag.
Härligt fokus på diskvattnet ser jag nu.
Kan bli fyra nyanser av brunt om ni följer upp hela matsmältningskedjan.Hemgjord glass med hemgjord chokladsås kräver såklart klockbyte till något brunare.
En mycket @jabla -mässig kommentar.Kan bli fyra nyanser av brunt om ni följer upp hela matsmältningskedjan.![]()
Frågan är om klockan klarar att sluta cirkeln?En mycket @jabla -mässig kommentar.
Hartbreake ridge?Har sett MIB 2 och byte till klocka som kunde varit med i ettan eller i alla fall bevisligen i en Clintan-film.
![]()
Någon som vet vilken?