• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/10 ”Börjar misströsta lite...”!.!

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Efter att ha stress ”F5at” KS hela morgonen så är den äntligen här, fredagstråden!

Trevlig helg och spöka lugnt! ;)
75FAE5FF-A4C1-4B85-B4CD-1EBC7E230B00.jpeg
Samma här och när jag för en gång skull lyckas hamna högst upp blir mitt inlägg raderat/"försvinner"! 😩
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Glad fredag!

Mörka tider, indeed. Ett mörkt år. Som denna höstlövsvecka avslutas med att Alla Helgons Dag, Halloween och fullmåne imorgon inträffar samtidigt. Har dessutom värmt upp med skräckfilmer varje kväll hela veckan. Håll hårt i era spellbooks!


3D5D8073-AE76-40A3-BF33-64BB643494EE.jpeg
 

skyseeker

Rolex
Håller med om att det är motigt just nu. 2020 vill jag helst glömma!
Men som en god vän brukar säga : Allt går över - gott som ont...
2021 närmar sig och det får f-nemej bli ett bättre år.
Livar upp stämning med ett batteribyte i Aerospacen så här på fredagen - 5 år nästan på dagen har den tickat på!
Med det sagt önskar jag alla glada (och mindre glada) klocklovers en riktigt fin helg :)
B8FE92FB-4E62-4956-939F-7DADFF54F1E1.jpeg
 

Zorin

KS Explorers Club
2-Faktor
Denna vecka var det segt att hitta på något att skriva om... Det är det faktiskt då och då, tro det eller ej...
Men denna vecka har det varit lite väl svart... Var man än söker inspiration så är det bara hemskheter. Det är släktingar som dör, släktingar som får Corona, människor blir mördade i kyrkor, människor blir mördade i sina hem, politiker käbblar, folk protesterar, kollegor förlorar jobbet, grannar är dumma i huvudet... Mm. Mm. Mm...
Var tvungen att lägga in en blomma i bilden för att få något positivt instick..
93022BBA-3216-4624-A332-25661E6631CF.jpeg

Men det ÄR ju trots allt fredag!! Vi har en helg framför oss där vi kan tänka på våra nära och kära som inte finns ibland oss längre. Givetvis ta hand och och krama de som fortfarande finns.
givet att vi bor tillsammans. Annars är det 2 meters lucka som gäller!!
Är tvungen att lägga till en bild till så ni ser Dwellern ordentligt. Den gör i alla fall mig lite god i allt elände...
E20D13C2-E354-4E14-A044-AC387579C770.jpeg

Ta hand om er och akta er för ”pumpafolket”..
Tar rygg och önskar trefvlig helg!

56B0E420-0497-4125-87D4-15B5030D5344.jpeg
 
Topp