Att radera alla på sid 1 gör ju att alla på sid 2 kommer fram. Men nu ligger jag på sid 1 så det är en dålig idé!!!Vad synd, det hade ju varit smidigt annars!Ja att radera är lätt, bara ett knapptryck så vips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att radera alla på sid 1 gör ju att alla på sid 2 kommer fram. Men nu ligger jag på sid 1 så det är en dålig idé!!!Vad synd, det hade ju varit smidigt annars!Ja att radera är lätt, bara ett knapptryck så vips!
Haha! Jag hade inlägg 1 idag men blev ersatt av eliten!Att radera alla på sid 1 gör ju att alla på sid 2 kommer fram. Men nu ligger jag på sid 1 så det är en dålig idé!!!
Tillsyningsman som Nick och en hindertavla som profilbild, jobbar du på järnvägen?Sitter på tåget på väg hem till norrland och läser hemska nyheter om corona.
Ta hand om er och kom ihåg att hålla avstånd.
Trevlig helg!
![]()
Yes! Du också?Tillsyningsman som Nick och en hindertavla som profilbild, jobbar du på järnvägen?
Klockan har slagit Gin denna lediga fredag!![]()
Jag tar rygg på er!![]()
Frun ropade... GT -time så klocka dit på skärbrädet och snart stundar kvällens spis. Spännande vad hon kommer att bjuda på. Ha,re bäst//![]()
Inte nu längre har jobbat som växlare på SJ.Yes! Du också?
Coolt! Jag sitter mest på kontor nu för tiden men var ute och växlade så sent som i onsdags.Inte nu längre har jobbat som växlare på SJ.
Mkt bra!!!!Bytte till senast inkomna, Pam 312.
![]()
Spännande med folk i branchen. Jobbar som chef på ett företag som utför underhåll på spårfordon. Klockor har ju alltid varit betydelsefulla i våran branschYes! Du också?