• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/10 ”Börjar misströsta lite...”!.!

Michael.

Rolex
Mata på med kaffe. Snart är det helg !
EB237E65-98EC-4EC5-94C1-0013873EAE2D.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
Trevlig helg @RicVin och alla klockälskare! Jo idag speglar vädret sinnesstämningen, eller om det är tvärtom. Hustrun är bortrest och jag är trött på att vara gräsänkling, PostNord misslyckades med att leverera paket idag (som vanligt), skall besiktiga bilen och sedan det vanliga helgstöket på restaurangerna. Hoppas att dimman lättar och att ni alla får en trevlig helg!
7769CF47-DEA2-45B4-A495-D92964F6CBF3.jpeg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag har börjat lägga en del tid på att ta reda på var det jag funderar på att köpa är tillverkat. Jag vill inte stödja länder vars värderingar jag inte delar. Idag är det tjock dimma så det får bli en bild från gårdagens soliga promenad. Trevlig helg alla! Nu ska jag gå ut i skogen med alla sinnen öppna. Det är något speciellt med naturen. Det sker så mycket så långsamt att man upplever att det är stilla
1DA86BF0-8ED4-44D5-A673-998848F2B943.jpeg
9D88E5D1-B13D-4868-87A2-30A7219C56A5.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp