• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 30/4 “Idag är det banne mig ingen vanlig fredag!..”

Trevlig helg @RicVin & KS!
E8D21BF6-49D0-4BCA-91F7-E1DEB4F2F9A1.jpeg

Det är mycket som händer idag!! Valborgsmässoafton!! Kungens födelsedag!! Min svågers födelsedag!! Mariana har namnsdag!! Tydligen 76 år sedan Hitler dog!! Tro det eller ej men det är även internationella jazzdagen!!
Men ingen av ovan nämnda händelser är något att fira jämfört med det jag och min fru firar idag.
Här hemma är det istället det faktum att vi började kila stadigt för 34 år sedan på Valborgsmässoafton.. Vilken bubblare va..? :) Det var faktiskt inte första gången vi träffades, vi hade haft en liten fling en tid innan. Men jag lyckades sumpa det hela den gången. Vilket man fått höra oräkneliga gånger sedan dess...
Men hur som haver på Valborg 1987 så snärjde hon mig genom att småflirta med en annan kille!!.. Den lätta gick man på!..
Men bevisligen visste hon vad hon ville och gjorde. Vi har ju haft det rätt bra sedan dess!!
Firar dagen med den enda klocka i min blygsamma samling som lilla hjärtat varit med och valt och köpt. Min 50års present!Kikar ni på bakgrunden så kan man ju undra varför jag tvekade den första vändan. Man e bra dum ibland!!
C6C90838-B41A-4451-B059-401B2E7597C8.jpeg

Valet stod mellan denna och en 16710. Men lilla hjärtat tyckte att 16710:an var lite för ”gubbig” för mig. Så Omegan vann!! På den tiden kostade de ungefär detsamma.. Numera not so much... Det har HON fått höra oräkneliga gånger!!:)
Nä då. Inte sååå ofta. Jag älskar PO chronon och jag älskar frugan!!

Jag var ju också rätt snygg på den tiden!! Tyckte Lena PH var det hetaste som fanns....
F32C1FBB-9D35-4D26-9A29-E9B102AC3430.jpeg

DET har jag också fått höra oräkneliga gånger sen dess....:-/

Ta hand om er mina vänner!!
Stort grattis @RicVin!

TGIF!! Äntligen.
Verkligen värt att fira @RicVin! Här väljer vi främst att fira att våren äntligen verkar ha kommit på riktigt. Inte en dag för tidigt. Fast först kör vi Teams-möten. Med mer formell touch och kamera. Suck.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg.
E2DF780C-553D-4EA3-8811-1967C294A38A.jpeg

Edit: och med fel datum på klockan. Svårt att vakna på morgonen 😁

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp