• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/12 “Man ska ju inte vara otacksam... Men FÖRIHELVETE Tomten!!”

Förpassad till hemmakontoret med en kopp kaffe och en G-Shock. Trevlig fredag allesammans.
IMG_20201204_074835-01.jpeg

TGIF!! Äntligen! Hur skönt det än är med helg börjar det verkligen kännas dags för julledigt.
Julklapp från jobbet?? Kan inte ens komma ihåg vilket år vi fick det senast. Jaja. Vi överlever ännu en jul utan något vi ändå inte vill ha. Är det dessutom inte sedan länge som så att bästa julklappen köper man till sig själv? 😀
Ha en fantastisk fredag och underbar helg!
153F83B3-DF64-499F-8B58-EA463EBA6599.jpeg

En FitBit, alltså? Nej, Gud bevare mig väl! Då får man ju byta bort sin vanliga klockan! :/

Min arbetsgivare har avtal med en tjänst där man loggar in och får välja en julklapp bland ett 20-tal olika. Brukar ta biobiljetter, men det var dumt i år, skulle det visa sig!

Glad fredag! Trevlig kommande andra advent! God jul! :)

1D02C343-354A-494F-8F01-FFD88EF9ED99.jpeg

Senast ändrad:
Tenta på tenta och ännu mer tenta. Blev en jäva planering att ordna alla julklappar tidigt i december då jag sista tentan är 23.
Trevlig helg på er alla och ta hand om varandra och ring den där kompisen du inte sett sedan februari.

Bilagor

• IMG_20200131_180340__01.jpg
    IMG_20200131_180340__01.jpg
    463 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp