Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I form av extremt höga löner?skattebetalarnas pengar gör bättre nytta på andra sätt
Ja, som jag omsätter i klockor för att hålla våra svenska AD:s vid liv.I form av extremt höga löner?![]()
Vilja, mod, uthållighet.//PERGITE!
Borde inte kapa tråden men har du tjänstgjort där? Jag genomförde 0231 för en herrans massa år sedan.Vilja, mod, uthållighet.//![]()
Det finns inga ord som gör allt bra men så får det ibland vara. Vi gillar som bekant på detta forum att få fångas upp av det lilla vilket är en förmån anser jag. Idag handlar allt om det stora för dig och då kan det kännas betryggade med det lilla på plats. Jag tänker direkt på din personliga Reverso som kanske klär dig bättre idag än en vanlig dag. Jag bär min Reverso ikväll för dig, Margarinkungen.Moi moi!!
Idag ska vi begrava far också! Blir min tredje begravning i år för nära anhöriga. Bror och far och fars-lillebror. Ingen i Corona dock.
som om inte det skulle vara nog har Lill-tjejen nationelltprov, stora dottern får en inlämningsuppgift och ska lämna in någon senast kl 17:00. Och själv har jag tandvärk.
men allt är bra! Det här blir en bra dag trots allt. Får fokusera på mor!
julklappen från jobbet vad dock fin men jävligt obehaglig. Keramik från Hall, problemet är ju att jag vet vilken kategori det är på dom intagna som gör dom... men så länge jag inte säger något till familjen så tycker dom om presenten som faktiskt är rätt fin och kommer att få en central plats på soffbordet tänker jag. Frun har iaf inte sagt att dom ska med till åland som hon vanligen säger om saker hon inte gillar...
![]()
ska byta Pelle vävaren mot begravningskostymen och Paneraien mot Daytona tänker jag. Får se vad mina vårdare säger. Passar på att hälsa @RicVin och Dr @Denke alla vänner, sökmotorer, troll och lilla smurfen en trevlig helg. Och hoppas att det här jävla skitåret snart tar slut.
Tack vännen!Det finns inga ord som gör allt bra men så får det ibland vara. Vi gillar som bekant på detta forum att få fångas upp av det lilla vilket är en förmån anser jag. Idag handlar allt om det stora för dig och då kan det kännas betryggade med det lilla på plats. Jag tänker direkt på din personliga Reverso som kanske klär dig bättre idag än en vanlig dag. Jag bär min Reverso ikväll för dig, Margarinkungen.
Underbar läsning som vanligt!Det är ju nästan så man funderar på att ta efter ”Billy” i Mel Gibsons nya ”Julfilm”... Lägga ut en ”hit”’på självaste Tomten..
Nu var ju inte min julklapp från jobbet lika illa som en bit kol, men fan inte långt ifrån!
KOLLA!!!
![]()
Vad ska man ens ha den till?? Inte fan kommer den sitta på vänster handled i alla fall!! Appjävel måste man installera också... Jävla mög!! Om inte ALLA på firman fått en så är det fanimej diskriminering!!
”Julklappen ska inspirera till rörelse”.. Jodå tack..! Höger armen ska få jobba när den här ”fotbojan” åker ut i omloppsbana!!
Jag,som är en vacker,genomklok och lagom tjock man i mina bästa år ska väl inte behöva hålla koll på steg,sömn och annan skit?!!
Tur jag fick en fin dunväst i julklapp från gänget hos Breitling häromdagen!! Julen kanske inte blir helt kall ändå..
PS: Självklart är jag inte så arg och otacksam som det låter. Det var ju en fin klapp från jobbet också. Men hur kul läsning hade det blivit om jag nöjt mig med det..;-)
Ta hand om er!! Byt batterier i alla brandvarnare i helgen!!
Fy, tänker på dig lite extra idagMoi moi!!
Idag ska vi begrava far också! Blir min tredje begravning i år för nära anhöriga. Bror och far och fars-lillebror. Ingen i Corona dock.
som om inte det skulle vara nog har Lill-tjejen nationelltprov, stora dottern får en inlämningsuppgift och ska lämna in någon senast kl 17:00. Och själv har jag tandvärk.
men allt är bra! Det här blir en bra dag trots allt. Får fokusera på mor!
julklappen från jobbet vad dock fin men jävligt obehaglig. Keramik från Hall, problemet är ju att jag vet vilken kategori det är på dom intagna som gör dom... men så länge jag inte säger något till familjen så tycker dom om presenten som faktiskt är rätt fin och kommer att få en central plats på soffbordet tänker jag. Frun har iaf inte sagt att dom ska med till åland som hon vanligen säger om saker hon inte gillar...
![]()
ska byta Pelle vävaren mot begravningskostymen och Paneraien mot Daytona tänker jag. Får se vad mina vårdare säger. Passar på att hälsa @RicVin och Dr @Denke alla vänner, sökmotorer, troll och lilla smurfen en trevlig helg. Och hoppas att det här jävla skitåret snart tar slut.