• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/12 “Man ska ju inte vara otacksam... Men FÖRIHELVETE Tomten!!”

Trevlig helg @RicVin och alla andra klockdårar. Tog en bild innan lunch men har varit så sjukt upptagen att jag inte hunnit posta innan.
6ACA82A4-0AF3-497F-A3F7-755A5EE7090B.jpeg

Sådär! Nu är examensarbetet inlämnat och presenterat. Passar bra en fredag som denna. Det där med att röra på sig som herr @RicVin säger i inledningen behövs definitivt för egen del efter hemarbete sen i mars. Undrar om min framtida arbetsgivare vill ge mig en aktivitesklocka? Jag kan ta en sportstål från Rolex i så fall!!!
image.jpg

Bra tänkt! Restaurangbranschen behöver allt stöd dom kan få just nu.
Visst är det så. Vet det lite för bra... sonen är kock dock på annan ort, just nu håller de åtminstone igång på någon sorts halvfart. Men många andra kämpar också på där ute för årets julhandel kommer inte att likna någon annan vi upplevt.
Så i morgon blir det hämtmat av bästa sort, ifrån Dryck och mat igen!

Tillbaka
Topp