Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
❤Moi moi!!
Idag ska vi begrava far också! Blir min 3 begravning i år för nära anhöriga. Bror och far och fars lillebror.
som om inte det skulle vara nog har Lill tjejen nationelltprov, stora dottern får en inlämningsuppgift och ska lämna in någon senast kl 17:00. Och själv har jag tandvärk.
men allt är bra! Det här blir en bra dag trots allt. Får fokusera på mor!
![]()
ska byta Pelle vävaren mot begravningskostymen och klockan mot Daytona tänker jag. Får se vad mina vårdare säger. Passar på att hälsa @RicVin och Dr @Denke alla vänner, sökmotorer, troll och lilla smurfen en trevlig helg. Och hoppas att det här jävla skitåret snart tar slut.
Bra tänkt! Restaurangbranschen behöver allt stöd dom kan få just nu.Det var ju tur att du var lite nöjdare än det lät, @RicVin. Som arbetsgivare blir annars lite stött, fast jag förstår. Vad ska man med oönskade och onödiga julklappar till?! Finns inget dummare. Jag kör gåvokort numera och i år ska mina rara slavar också få en extra Coronaklapp. Så något till då, för max en tusenlapp.
Kanske presentkort till nån lokal restaurang som ska stödjas.
Glad fredag och trevlig helg, KS:are!
![]()
PERGITE!![]()
Godmorgon och sitt upp. Tidigt på morgonen den 4 december för 344 år sedan korsade de svenska trupperna den tillfrusna Kävlingeån för att kunna gå till anfall mot det danska härlägret. Svenskarna planerade att överraska det sovande danska lägret med kavalleri från sydost, men det gick inte riktigt som det var tänkt. Slaget vid LUND blev resultatet 4 december 1676, så bär nu halm* i hatten om ni skall bli igenkänd som svensk idag ! Ha nu en riktigt trevlig helg och glöm inte.Ta hand om nära och kära och vila upp Er ordentligt! Ha,re Bra//
*halmkrans/ring kommer från att det delades ut halm för att användas som igenkänningstecken för Svenskar under själva slaget.