• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 9/6 ”Jag tycker vi gör så här!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är sommar och sol.. Alla går bara och väntar på semesterveckorna som är allt för få…
Kan vi inte bara komma överens om att är det sol i juni så får man va ledig.. Givetvis så är vi lediga i juli också även om det är skitväder. Tycker vi helt sonika ska ha båda månaderna lediga. Är det någon som håller med?

Det är inte så att det är hemskt tråkigt att jobba, det har ni hört mig säga tidigare. Kanske för ofta för att ni ska tro mig…
Men det är ju såååååå mycket roligare att vara ledig!
Men inte fan… Man får glatt vänta några veckor till. Tur att det är fredag idag!!
Vi drar på oss piloten och flyger fram mot helgen..;-)
IMG_7800.jpeg

Men först en kaffe i morgonsolen..
Ha det så gott nu mina vänner.
Ta hand om er!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1220.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag flaggas det på Åland och äts Ålandspannkaka. Där firas Ålands självstyrelsedag sedan 1922. Här hemma i Svedala firas det säker också på många håll. Skolor slutar och sommarloven hägrar. Ja så var det med det. Ha´re bra allihopa och ha en riktigt trevlig helg men glöm inte bort era nära å kära //🧐
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Det är sommar och sol.. Alla går bara och väntar på semesterveckorna som är allt för få…
Kan vi inte bara komma överens om att är det sol i juni så får man va ledig.. Givetvis så är vi lediga i juli också även om det är skitväder. Tycker vi helt sonika ska ha båda månaderna lediga. Är det någon som håller med?

Det är inte så att det är hemskt tråkigt att jobba, det har ni hört mig säga tidigare. Kanske för ofta för att ni ska tro mig…
Men det är ju såååååå mycket roligare att vara ledig!
Men inte fan… Man får glatt vänta några veckor till. Tur att det är fredag idag!!
Vi drar på oss piloten och flyger fram mot helgen..;-)
IMG_7800.jpeg

Men först en kaffe i morgonsolen..
Ha det så gott nu mina vänner.
Ta hand om er!!
Bra idé!
Jag är på 😊
Trevlig helg!
0FE026F0-ADEE-4DAD-9C55-821342AE3820.jpeg
 
Topp