Psykel
Pandion
Låter ju troligt. Om priset dessutom verkar för bra för att vara sant, så är det nog så också.Någon som har koll på om det cirkulerar mycket fakes av Cartiers juste un clou? Finns mycket att hitta på ebay.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter ju troligt. Om priset dessutom verkar för bra för att vara sant, så är det nog så också.Någon som har koll på om det cirkulerar mycket fakes av Cartiers juste un clou? Finns mycket att hitta på ebay.
Fet ju! 14k?Väldigt oklart varför jag en gång i tiden köpte denna
Använde den i sammanlagt 10min...dags att sälja tror jag
Billig 10 karatareFet ju! 14k?
Spanat på dom där själv! Har även spanat på damringen Open Key Ring, som jag tänker skulle kunna vara snygg att köra bakom en mer bastant ring.Skultuna har gjort en serie väldigt trevliga ringar, lite olika bredder, matt och blankt, svart, vitt och guldfärg. Väldigt fina, ...tror att jag själv ska slå till på en gul. Behändiga 698 spänn.
Ja, de är roliga båda två. Jag har ingen Open key i lager nu. Nu kostar de inte så rasande mycket men om intresse finns så går det att ordna en liten KS-rabatt.Spanat på dom där själv! Har även spanat på damringen Open Key Ring, som jag tänker skulle kunna vara snygg att köra bakom en mer bastant ring.
Bra att veta!Ja, de är roliga båda två. Jag har ingen Open key i lager nu. Nu kostar de inte så rasande mycket men om intresse finns så går det att ordna en liten KS-rabatt.
Skaffa nytt är ju oftast det bästa sättet för att hitta/få tillbaka det som kommer bort.Trodde jag tappat ringen så köpte ny, nu dubbelt nöje…
Köpa nytt är även oftast det bästa sättet att ordna rea på produkter eller att något nytt och bättre dyker upp dagen efter.Skaffa nytt är ju oftast det bästa sättet för att hitta/få tillbaka det som kommer bort.
Jag har denna som jag köpte i Kashmir 2001.
Tyvärr är den lite stor, måste få tummen ur och fixa det. Skall man köra den på lillfingret eller hur bär man en sådan?
Vad hittar man sådan ring? FintTrodde jag tappat ringen så köpte ny, nu dubbelt nöje…
På pantbanker, rätt vanliga. Nya vet jag faktiskt inte.Vad hittar man sådan ring? Fint
Ser ut som cartier panther? Någon gammal modell kanskePå pantbanker, rätt vanliga. Nya vet jag faktiskt inte.
Nej, ser inte ut som något Cartier gjort och är inte heller den kvaliteten. Sedan tror jag det en tiger också.Ser ut som cartier panther? Någon gammal modell kanske
Var köper man en sån?
Custom made tidigt 70-tal.Var köper man en sån?
Varit lite sugen att prova det här med en ring i guld ett tag och efter att @grodslukarenx puttat mig över kanten så ropade jag hem denna till nära skrotvärdet.
Jag köpte en liknande från Kaplans pantauktion.Var köper man en sån?
Ska hålla utkikJag köpte en liknande från Kaplans pantauktion.
@Strindberg kanske har koll?Väcker liv i tråden. Jag har fått lite arvegods som jag tänkte smälta ner och göra en klackring utav!
Jag har läst lite i tråden och på den vilda webben och har hittat alla möjliga siffror. Är det någon här som kanske precis gjort liknande och vet vad det kan gå på -isch!
Tilläggas är att jag vill att det guldet som smälts när också är det guldet som används!