Tar gärna öl innan oavsett ställe så länge det är på eller nära till mötesplatsen.Någon som skulle tycka om att ses innan för en kall öl på något sunkigt ställe....typ 19kr/öl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar gärna öl innan oavsett ställe så länge det är på eller nära till mötesplatsen.Någon som skulle tycka om att ses innan för en kall öl på något sunkigt ställe....typ 19kr/öl?
Fick du en spot? Bra där!Någon som skulle tycka om att ses innan för en kall öl på något sunkigt ställe....typ 19kr/öl?
Shit's about to go down@Philippe Stern du har fått en inbjudan, kommer du?
Eller är du bara massa luft?
PM:a mig och bekräfta din plats
...ahhh....det är så det fungerar...skriker högst...gnäller mest...får den extra chansen...lite som i skolan för en del antar jag...@Philippe Stern du har fått en inbjudan, kommer du?
Du har nog inte all bakgrundsfakta. Oavsett så är det inga konstigheter, ledningen bestämmer....ahhh....det är så det fungerar...skriker högst...gnäller mest...får den extra chansen...lite som i skolan för en del antar jag...
Du har nog inte all bakgrundsfakta. Oavsett så är det inga konstigheter, ledningen bestämmer.
Nej, så funkar det inte. Jag har aldrig bett om en plats. @Spencer66 har samlat ihop 8-10 man för att försöka spöa mig. Det är bara en fälla. Kan ändå inte heller gå då jag har en utländsk gäst att ta hand om. Har vetat om det hela tiden. Hade gärna gått annars. Verkar grymt bra. Blev bara så trött på KenKuns som dissade AD och hissade gråhandlare och online-köp dagen innnan, för att sedan rulla runt på rygg som en pudel när det visade sig att han fick en plats....ahhh....det är så det fungerar...skriker högst...gnäller mest...får den extra chansen...lite som i skolan för en del antar jag...
Inte för pengar.Så, @Philippe Stern - går det att köpa dig?![]()
Du ville ju sälja platsen till förmån för BCF! Fantomen gör ju världen en bättre plats.Inte för pengar.
Min inbjudan var personlig. En gåva utan motprestation. Man säljer inte gåvor. Men jag tycker fortfarande att en plats borde gått via auktion med intäkten till BCF.Du ville ju sälja platsen till förmån för BCF! Fantomen gör ju världen en bättre plats.
Va FAAN ministern!!??@Philippe Stern du har fått en inbjudan, kommer du?
Om du inte vore en sån surgubbe så kanske du också hade fått en inbjudan.Va FAAN ministern!!??
Jag vetOm du inte vore en sån surgubbe så kanske du också hade fått en inbjudan.
Du borde bli lite mer positiv, öppen och ödmjuk. Som jag.Jag vetKunde bara inte låta bli att uttrycka mitt missnöje..;-)
Ha!!! Du borde gå på fler GTGs och events när du får inbjudan din spjuver!!Du borde bli lite mer positiv, öppen och ödmjuk. Som jag.
Det finns nätter då Fantomen lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man.Ha!!! Du borde gå på fler GTGs och events när du får inbjudan din spjuver!!
Det är imorgonBlev det några bilder tagna under eventet?
Jag är så ivrig att få se lite bilder så jag inte kan läsa ordentligt.Det är imorgon![]()
....så du kan se hur fantomaten ser ut, utan trikå....Jag är så ivrig att få se lite bilder så jag inte kan läsa ordentligt.![]()
....så du kan se hur fantomaten ser ut, utan trikå....
Vad hände med din utländska gäst förresten? Står han/hon kvar på flygplatsen?
Han gjorde nog som vilken boss som helst, delegera arbetet nedåt.Vad hände med din utländska gäst förresten? Står han/hon kvar på flygplatsen?![]()
Ha så kul ikväll alla. Skall bli kul att se hur många Tudor BBB som köps idag![]()