• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Robeventet of the year!

...ahhh....det är så det fungerar...skriker högst...gnäller mest...får den extra chansen...lite som i skolan för en del antar jag...
Nej, så funkar det inte. Jag har aldrig bett om en plats. @Spencer66 har samlat ihop 8-10 man för att försöka spöa mig. Det är bara en fälla. Kan ändå inte heller gå då jag har en utländsk gäst att ta hand om. Har vetat om det hela tiden. Hade gärna gått annars. Verkar grymt bra. Blev bara så trött på KenKuns som dissade AD och hissade gråhandlare och online-köp dagen innnan, för att sedan rulla runt på rygg som en pudel när det visade sig att han fick en plats.

Jag är i Stockholm den dagen, kan bjuda en slant för din plats, behöver ändå köpa lite nya band samt prata lite med Patekmekanikern.

Tillbaka
Topp