Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker Romerska förstör klockan, TT var inte snyggt heller.
Blåa tavlan med räfflad och stavindex är the way to go ändå.
Nja, halvguld kan väl aldrig vara en riktig "håll käften" klocka?Klart att du ska ha en TT för att komplettera SubC! Det är en "håll käften" klocka som märks. Jag har aldrig fått så många positiva kommentarer som med TT DJ II.
Nja, halvguld kan väl aldrig vara en riktig "håll käften" klocka?
Alla vill inte bära helguld.Halvguld är en "jag vill höras, men har egentligen inget att säga!"-klocka. Jorå.
Jag provade några av dessa modellerna förra veckan. Tyckte att slät ring påminde för mycket om Milgaussen och såg naket ut jämfört med den räfflade ringen så jag hade valt den räfflade. Däremot valet av urtavla hade varit svårare pga det "stora" utbudet. Kan tycka att det kan vara snyggt med romerska siffror men frågan är ju om man kanske tröttnar på dom så säkraste kortet är väl att välja stavindex men TT:n var inte dum.![]()
Vad tyckte du om den generellt, storlek osv....
The way to go....
Bild från TRF, jävlar vad snygg den är med blå tavla...
![]()
Har du testat den irl? Tycker den blir alldeles för blingig med WG bezel...
För länge sedan, ska testa den igen imorgon! Är ute efter lite bling till sommaren![]()
Den är sjukt bling IRL, jag provade denna på Rob för ca 1 månad sedan.
Jag älskar hur den ser ut egentligen men att båda bezeln och länken som är polerad i mitten blev bara för mycket.. Dessutom blev tavlan för mörk för att matcha blinget i mitt tycke... Jag hade tänkt att slå till på en exakt lika som du MK men detta av väjde mig.
Ska bli intressant att höra dina åsikter!
Jaa, vem vet kanske blir ett tvärstopp när jag testar den....eller inte...
Dessa DJ är jätte snygga. I denna tråden har många tyckt att denna är för stor med 41mm. Jag är dålig på rolex, men finns inte vanlig DJ med polerade mittlänkar, blå urtavla och räfflad ring, dvs samma klocka men 36mm?
The way to go....
Bild från TRF, jävlar vad snygg den är med blå tavla...
![]()
Accepterar inget annat än en paketöppning nu!