Eller vit...ska vi köra en omröstning?Svarta är ju sjukt snyggt..![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller vit...ska vi köra en omröstning?Svarta är ju sjukt snyggt..![]()
![]()
Behöver inge omröstning, alla gillar olika. Gillar båda men just nu för tillfälligt svarta. Passar mer till allt enligt mig. Hur ser vita ut med tex en röd tröja?Eller vit...ska vi köra en omröstning?
![]()
Största felet oavsett färg är ju att den är för stor, oproportionerligt storEller vit...ska vi köra en omröstning?
![]()
Får träna lite..;-)Största felet oavsett färg är ju att den är för stor, oproportionerligt stor
Tror du är i fel tråd..keep out! #loveStörsta felet oavsett färg är ju att den är för stor, oproportionerligt stor
Skulle jaginte påstå, köp en klocka med en bättre storlek nu iställetSitter perfekt på mig..![]()
![]()
![]()
![]()
Luggarna täcker ju inte ens handlederna...Skulle jaginte påstå, köp en klocka med en bättre storlek nu istället
jag gillar också den svarta, men varför skulle den vita inte funka med just en röd tröja?Behöver inge omröstning, alla gillar olika. Gillar båda men just nu för tillfälligt svarta. Passar mer till allt enligt mig. Hur ser vita ut med tex en röd tröja?![]()
jag gillar också den svarta, men varför skulle den vita inte funka med just en röd tröja?
Nja tycker inte färgerna passar riktigt..
![]()
vitt och rött? säg det till SchweizNja tycker inte färgerna passar riktigt..
Klockvis passar det men inte klädesvis. Enligt mig. Du måste ju erkänna att svarta passar bättre med en röd tröja..vitt och rött? säg det till Schweiz
den orange visaren är ju så liten att det inte gör någon som helst skillnad
vi kommer nog inte enas om det...Klockvis passar det men inte klädesvis. Enligt mig. Du måste ju erkänna att svarta passar bättre med en röd tröja..![]()
Tycker det är löjligt att allt måste ”passa” och ”matchas”!Klockvis passar det men inte klädesvis. Enligt mig. Du måste ju erkänna att svarta passar bättre med en röd tröja..![]()
Vi alla har ju olika smak på klockor, kläder, bilar mm. Alla får göra vad dom vill..Tycker det är löjligt att allt måste ”passa” och ”matchas”!
Bär min blåa TT sub till allt, vare sig det är grönt,gult,blått,röd,svart,lila,orange eller rosa..
Så är det ju! Och det är väl iofs tur detVi alla har ju olika smak på klockor, kläder, bilar mm. Alla får göra vad dom vill..
Enligt källor. Började Rolex med 5års garanti ifrån 1:a Juli 2015. Men då är min fråga varför våra cert ser olika ut?Har en lite förvirrad / svår fråga som jag hoppas nån kan svara på? Både jag och en jag känner har en 216570 uttagna 2014. Min April 2014 och hans Juli 2014. Men vi har olika cert. En av oss har det nya certet och en av oss den gamla. Vem av oss har den nya med 5års garanti och vilken är den med 2års garanti? Roliga är att båda har röd tag. Ska inte den med 5års garanti ha grön tag? Sjukt förvirrande. Hoppas nån har svar. Såhär ser certen ut..
Mvh![]()
![]()
![]()
![]()
Nä kom på det nu. Men undrar varför dom ser olika ut?Det är ju inte certets utseende som avgör vilken garanti det har?
Har en lite förvirrad / svår fråga som jag hoppas nån kan svara på? Både jag och en jag känner har en 216570 uttagna 2014. Min April 2014 och hans Juli 2014. Men vi har olika cert. En av oss har det nya certet och en av oss den gamla. Vem av oss har den nya med 5års garanti och vilken är den med 2års garanti? Roliga är att båda har röd tag. Ska inte den med 5års garanti ha grön tag? Sjukt förvirrande. Hoppas nån har svar. Såhär ser certen ut..
Mvh![]()
![]()
![]()
![]()
Såg att du postade o hoppades på entré med ny expy i trådenCertens utseende ändrades där nånstans under 2014. Grön tag och 5års garanti är som Vincent säger från 1/7 -15.
Aha ok tack för svar..Certens utseende ändrades där nånstans under 2014. Grön tag och 5års garanti är som Vincent säger från 1/7 -15.
Såg att du postade o hoppades på entré med ny expy i tråden![]()
Känner igen det där... excelen säger att min varit på armen 17 av de 23 dagar jag haft den. slår alla andra nykomlingar de senaste åren..
![]()