Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är riktigt bra båda två. Kan mycket väl tänka mig en vit i framtidenMycket snygg. Den svarta är strået vassare i min bok.
Sitter verkligen bra!Sitter perfekt på mig..![]()
![]()
![]()
![]()
Ja båda är väldigt lyckade.Dom är riktigt bra båda två. Kan mycket väl tänka mig en vit i framtiden
Tack..Elegant och sportig. Perfekt kombination. Snygga bilder!
Tummen ned för min del, tycker inte att ett sånt band passar på en Rolex.Vad tycker ni om detta? Snyggt eller fult? Tycker helt ok? Kanske är bekvämt...(bilder fr www)...![]()
![]()
![]()
![]()
Vad tycker ni om detta? Snyggt eller fult? Tycker helt ok? Kanske är bekvämt...(bilder fr www)...![]()
![]()
![]()
![]()
Steg 1 nu..Steg för steg när man vet att det är dags för försäljning för Vinnie B:
1. Ett osunt bytande av olika klockarmband inleds, multipla orgier av postade foton följer.
2. En sk smygare görs, man hintar om att man kanske ska avyttra, citerar gärna nykomlingar med inlägg om överlägsenheten av modellen samt tekniska specifikationer.
3. Man går ut helt skamlöst i tråden med att man vill sälja, citerar folk med "Köp min". Man börjar också skönja aktivitet i "nästa klockas" Officiella tråd. Inläggen formuleras alltid med "....Jag har redan provat Rolex, Breitling osv osv....."
4. En säljannons läggs ut
5. En säljannons dras tillbaka
6. En säljannons läggs ut
7. En säljannons dras tillbaka
8. En säljannons läggs ut
9. Klocka såld
10. Nyinköpet presenteras i Officiel tråd. Bildorgier följer.
11. Gå tillbaka till steg 1.
Kanske stämmer att klockan blir topp tung..Gillar MN-strap generellt men tror att just till Exp så kommer klockan bli topp-tung.
Alt man drar åt remmen för hårt och det blir obekvämt.
Använder MN till min CWC och där är den kalas.
Haha såklart! Skrattade högt på kontoret, nu tittar allaSteg 1 nu..
Vet var du syftar på. Och det roliga är att man har så många följare som VERKLIGEN bryr sig om vad man gör eller inte gör. Och trådarna är inte gjorda tydligen för att skriva/diskuttera/visa bilder i. Är väl bara och acceptera den SVENSKA jantelagen. Tråkigt men sant att folk tar "åt sig" / blir irriterade på andras lycka. Men så fort det handlar om "en själv" då ändras saker och ting helt plötsligt. Men att leva på andras bekostnad det är ok..Här får ni en till bild BARA för att "Jag kan"..Haha såklart! Skrattade högt på kontoret, nu tittar alla
Fast steg 4 och 5 är redan avklarade. Ovanlig ordning?
Snyggt! Grattis! Nytt?Har spanat på den här riktigt länge, och idag slog jag äntligen till. Hörde jag ”årets sommarklocka”?
![]()
Snyggt! Grattis! Nytt?
Välkommen in i värmenHar spanat på den här riktigt länge, och idag slog jag äntligen till. Hörde jag ”årets sommarklocka”?
![]()
Verkligen snygg. Står i valet mellan en ny från butik eller en i princip ny. Slipper väntetid och sparar kanske några tusenlappar med det senare valet.Har spanat på den här riktigt länge, och idag slog jag äntligen till. Hörde jag ”årets sommarklocka”?
![]()
Är det väntetid nu?Verkligen snygg. Står i valet mellan en ny från butik eller en i princip ny. Slipper väntetid och sparar kanske några tusenlappar med det senare valet.
Stort Grattis. Snygg färg.Då har man tagit steget.. Inhandlat sin allra första Rolex någonsinoch kan inte säga annat än att jag är nöjd, mycket nöjd! Blev en sprillans ny orörd!
![]()
![]()
Du får ett grattis här också! Ser bra ut.Då har man tagit steget.. Inhandlat sin allra första Rolex någonsinoch kan inte säga annat än att jag är nöjd, mycket nöjd! Blev en sprillans ny orörd!
![]()
![]()
Tackar tackarDu får ett grattis här också! Ser bra ut.
Utforskar här också idag
![]()
Stort Grattis. Snygg färg.Var köpte du?
[/QUOTEa
Av en medlen här på forumet faktiskt.
Mycket bra, bästa sportrollen!Då har man tagit steget.. Inhandlat sin allra första Rolex någonsinoch kan inte säga annat än att jag är nöjd, mycket nöjd! Blev en sprillans ny orörd!
![]()
![]()