• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

Varför jag skrev att jag ägt flera Rolex är för du trodde jag köpt min pga "reklam" grej. Du kan väl själv googla fram saker...
Nej, men jag tycker man ska veta nåt om det man skriver och inte bara kasta ur sig ord

Och jag tror inte du köpte pga reklamgrej, men däremot tror jag att du försöker snacka upp den inför en snar försäljning. Vi har liksom sett det här förr....

Tycker ni kan tagga ner lite @meijlinder @Pojken från Götet @Clark Kent ? Eller känns d OK att klanka ner på snubben heöa tiden?

Lite tradig attityd, åtminstone så upplevs de utifrån...

D e lätt att sparka på vissa... ser samma fenomen i drevet mot mån annan dude som köar på GMT eller nått skit

Ursäkta men tycker att vincemtbs spammande är varken böttre eller sämre än varannan post där ni citerar eller gör er listiga över hnm...
själv e jag här för att läsa/titta på bilder om exp2 (mitt nästa köp) å plöjde igenom 12 sidor.... fick mest läsa massa irrelevant.

Kanske inte lätt för er att se men utifrån verkar d som ett OT DREV

ha de nu kör vi topic igen

Tycker ni kan tagga ner lite @meijlinder @Pojken från Götet @Clark Kent ? Eller känns d OK att klanka ner på snubben heöa tiden?

D e lätt att sparka på vissa... ser samma fenomen i drevet mot mån annan dude som köar på GMT eller nått skit

Ursäkta men tycker att vincemtbs spammande är varken böttre eller sämre än varannan post där ni citerar eller gör er listiga över hnm...
själv e jag här för att läsa/titta på bilder om exp2 (mitt nästa köp) å plöjde igenom 12 sidor.... fick mest läsa massa irrelevant.

TAAAAACKKK!!!! vill skriva så mkt men folk är så lätt kränkta i dagens Sverige...

Kan se din poäng, om det varit bara denna gången. Men visst, jag kan blocka och slippa läsa.

Här kommer en bild på en grym klocka istället.
20180613_174105.jpg

Kan se din poäng, om det varit bara denna gången. Men visst, jag kan blocka och slippa läsa.

Här kommer en bild på en grym klocka istället.
20180613_174105.jpg
aa.. folk hänvisar ju hela tiden till fakta utan att kunna förklara de heöa tiden... som i fikarummet pratar de om 4k TV men vem kan egentligen förklara tekniken?? Eller när
folk pratar om senaste teslan å tekniken, men ven kan i detalj förklara tekniken?

å viltigast av allt... hade du kritiserat såkallade ”forumrävar” på samma
sätt som vincentb som ”ligger ner”?

Sorry ot igen nu återgår vi.
för å bisra till tråden ska jag köpa en vit 216570 från AD i sverige i juli. 0kr rabatt men men... ska unna mig en helt ny

aa.. folk hänvisar ju hela tiden till fakta utan att kunna förklara de heöa tiden... som i fikarummet pratar de om 4k TV men vem kan egentligen förklara tekniken?? Eller när
folk pratar om senaste teslan å tekniken, men ven kan i detalj förklara tekniken?

å viltigast av allt... hade du kritiserat såkallade ”forumrävar” på samma
sätt som vincentb som ”ligger ner”?

Sorry ot igen nu återgår vi.
för å bisra till tråden ska jag köpa en vit 216570 från AD i sverige i juli. 0kr rabatt men men... ska unna mig en helt ny
Det hade han inte vågat. Tycker det är fegt och dryga sig överhuvudtaget på nätet fegt..

Rabatt har inte slagit mig. Handlar från en A D som tar in klockan på min beställning så det känns lite avigt att pruta när den kommer, men kan ju prova. Nåt bra argument?

Senare under sommaren sas det
Tack. Påtal om "väntelista" påpekade detta i andra tråden "väntelista på Rolex" och MÅNGA började dryga sig och påstod att jag ljög och att jag var en fejk säljare (inte ens läst min 3 sidor med referenser). Nu har man fått det bevisat att kunskapen hos vissa inte är så stor trots allt..

Fler bilder vore grymt!

Tack. Påtal om "väntelista" påpekade detta i andra tråden "väntelista på Rolex" och MÅNGA började dryga sig och påstod att jag ljög och att jag var en fejk säljare (inte ens läst min 3 sidor med referenser). Nu har man fått det bevisat att kunskapen hos vissa inte är så stor trots allt..
Har men vill inte posta då man blir anklagad för att man spammar. Så någon annan får göra det..

Jag har inte varit med i kritiserandet av dig men nu verkar det som att du ber om att få skiten... Och angående din referenstråd som du nämner lika ofta som 216570 så är ju hälften av inläggen ''tack''... Godnatt :)

Jag har inte varit med i kritiserandet av dig men nu verkar det som att du ber om att få skiten... Och angående din referenstråd som du nämner lika ofta som 216570 så är ju hälften av inläggen ''tack''... Godnatt :)
Ahh för folk ljuger så mkt och snackar massa gojja. Nu behöver vi inte starta upp igen...

Det är ju du själv som matar trollen. Vad har folk ljugit om? Snackat gojja? Vad jag har läst så har folk ifrågasatt dig och inget annat?

Det är ju du som startar konversationerna med inlägg som de jag citerade tidigare...
Strunt samma kan skriva massor men orkar inte helt ärligt. Jag är här för att diskuttera klockor mm inte starta drama...

Strunt samma kan skriva massor men orkar inte helt ärligt. Jag är här för att diskuttera klockor mm inte starta drama...
Sluta med det då. Både första och sista gången jag är i denna tråden då jag föredrar 16570 pga att 216570 är stor som ett hus och jag slipper alla konstiga delar som tydligen sitter i och ingen kan förklara. Tur att smaken är som baken och att du är nöjd med din klocka! Jag hoppas att köerna blir längre och att du kan sälja dyrt som fan :cigar: godnatt och sov så sött!

Sluta med det då. Både första och sista gången jag är i denna tråden då jag föredrar 16570 pga att 216570 är stor som ett hus och jag slipper alla konstiga delar som tydligen sitter i och ingen kan förklara. Tur att smaken är som baken och att du är nöjd med din klocka! Jag hoppas att köerna blir längre och att du kan sälja dyrt som fan :cigar: godnatt och sov så sött!
Det där måste ha känts bra o skriva..fick du ur dig allt nu?..;-)

Du verkar ju veta mycket om paraflex (skrivit om det i jättemånga inlägg). Kan du förklara varför det är bättre än det gamla kif-systemet Rolex hade innan? Hade varit intressant att veta. Inte hittat så mycket info om det.

Är ingen expert men det kom för ett par år sedan. Först på Day-Date (som ofta) och sedan på andra modeller. Det fanns bla närbilder på den i deras annonser. Den ska enl Rolex vara mer stötsäker. Läste ngn review i den vevan och då var slutsatsen ungefär - visst är det bättre, men ingen stor grej.

för full disclosure kan jag säga att de knappt inte va någon kö på 216570 hos bergströms i Uppsala... om någon nu letar efter modellen å Ad hävdar att d e kö

Tillbaka
Topp