morgonens. Fint med 42mm, perfekta storleken.ingen som har lite bilder? Gärna på armen. Tack på förhand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
morgonens. Fint med 42mm, perfekta storleken.ingen som har lite bilder? Gärna på armen. Tack på förhand!
Finns rubber b/everest i 21mm?Någon här som rullar sin dinka på RubberB/Everest? och OM hur upplevs detta? Är lite smått sugen att köra kombon i sommar nämligen.
RubberB finns för 216570Finns rubber b/everest i 21mm?
Ser ut att passa perfekt iaf så troligen. https://rubberb.com/en/rolex-watch-band-products/rolex-explorer-ii-new-42mmFinns rubber b/everest i 21mm?
Det finns, iaf RubberBFinns rubber b/everest i 21mm?
Den är inte bara cool, det är en av Rolex bästa klockor periodÄr sjukt sugen på vit 216570! Så cool klocka!
Ingen som är sugen på en Speedmaster (145.022-71)?![]()
Behåll den på länken du. Här kommer en bild stulen från internet på hur fult det kan bli.Funderat på och byta band bara för omväxlingsskull och för att få den ännu mer sportig
. Har ni nåt bra tips? Förutom Rubber B och Everest?![]()
Bjuder även på en bild.
Den är något lägre än Submariner, jag tycker den känns lite mindre topptung pga det.Hur är den på armen jämfört med en Submariner?
Den senare är något mindre på pappret, 40 mm. Å andra sidan ser Explorern lägre ut och borde sitta tightare på armen. Någon som haft båda och kan jämföra?
Ja sitter enligt mig lite bättre. Känns mer "slim" fast den är som en tank. Går inte och förklara riktigt. Men det som jag gillar mkt är också att låset är kortare än på en sub..Hur är den på armen jämfört med en Submariner?
Den senare är något mindre på pappret, 40 mm. Å andra sidan ser Explorern lägre ut och borde sitta tightare på armen. Någon som haft båda och kan jämföra?
Men finns lite nackdelar också enligt mig.Låter som ännu en fördel.
Ja sitter enligt mig lite bättre. Känns mer "slim" fast den är som en tank. Går inte och förklara riktigt. Men det som jag gillar mkt är också att låset är kortare än på en sub..
Det här går inte ihop, du motsäger dig själv.Men finns lite nackdelar också enligt mig.
1. Skulle varit "glidelock" istället för "easylink".
2. 42mm är bra men 40mm skulle vart liite bättre.
3. 216570 har 21mm mellan luggarna. 20mm eller 22mm hade varit bättre.
4. Triplelock istället för twinlock??
Skall ju sälja...måste vrida på egna åsikter för att det skall låta bättreDet här går inte ihop, du motsäger dig själv.
Tillbakadragen.Skall ju sälja...måste vrida på egna åsikter för stt det skall låta bättre
Har väl aldrig hänt tidigare..Tillbakadragen.
Steg för steg när man vet att det är dags för försäljning för Vinnie B:
1. Ett osunt bytande av olika klockarmband inleds, multipla orgier av postade foton följer.
2. En sk smygare görs, man hintar om att man kanske ska avyttra, citerar gärna nykomlingar med inlägg om överlägsenheten av modellen samt tekniska specifikationer.
3. Man går ut helt skamlöst i tråden med att man vill sälja, citerar folk med "Köp min". Man börjar också skönja aktivitet i "nästa klockas" Officiella tråd. Inläggen formuleras alltid med "....Jag har redan provat Rolex, Breitling osv osv....."
4. En säljannons läggs ut
5. En säljannons dras tillbaka
6. En säljannons läggs ut
7. En säljannons dras tillbaka
8. En säljannons läggs ut
9. Klocka såld
10. Nyinköpet presenteras i Officiel tråd. Bildorgier följer.
11. Gå tillbaka till steg 1.