• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex Explorer II - The TRÅD

IMG_20180827_113926_464.jpg

Efter att kollat @Compiss bilder så blir man ju lite sugen på vit, iaf till sommaren, tror dock att svart håller för mig i längden bättre, men någon som vet va de skulle gå på å byta tavla på min svarta om man skulle få sommarfeeling?

Efter att kollat @Compiss bilder så blir man ju lite sugen på vit, iaf till sommaren, tror dock att svart håller för mig i längden bättre, men någon som vet va de skulle gå på å byta tavla på min svarta om man skulle få sommarfeeling?
Tycker nog att vit funkar fint till den vita krispiga snön som snart kommer:) men jo, kanske är mer en sommarklocka än vinterklocka

Gillar verkligen den svarta. :)
Kan man köpa till glidelock vid nyköp?
Edit: besvarar mig själv. Man kan tydligen byta hela låset mot ett glidelock.

Senast ändrad:
De senaste 7 inläggen på Rolex officiella Instagramkonto är på 216570, försöker dem hype’a upp den för att sälja många innan en ny modell släpps nästa år,eller vad tror ni?
E33CE1F3-5337-4AD6-87AF-C2C16632BF27.jpeg

Tillbaka
Topp