Jäklar vad snygg 216570 är. Det enda jag ogillar är att visarna är så stora? Hur upplevs de irl?![]()
Fantastiska
Har den vita tavlan och tycker det är bra symmetri mellan tavla och storlek på visarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad snygg 216570 är. Det enda jag ogillar är att visarna är så stora? Hur upplevs de irl?![]()
Visarna är XL, men jag tycker att det ger klockan massor av attityd, hade varit mycket tristare med "vanliga".Jäklar vad snygg 216570 är. Det enda jag ogillar är att visarna är så stora? Hur upplevs de irl?![]()
Det var inte tal om nån väntetid på den alltså?En ny polar beställd. Nu inträder den låånga väntan...(blir nog bara några dagar, men ändå...)![]()
Om det är väntetid på denna hos ADs vet jag inte.Det var inte tal om nån väntetid på den alltså?
Tycker nog att vit funkar fint till den vita krispiga snön som snart kommerEfter att kollat @Compiss bilder så blir man ju lite sugen på vit, iaf till sommaren, tror dock att svart håller för mig i längden bättre, men någon som vet va de skulle gå på å byta tavla på min svarta om man skulle få sommarfeeling?
Slutade gilla för att gilla igenRubber B beställt! satan så snyggt!
Svart fungerar rejält bra på gummit!
Spec med den oranga linjen!
![]()
Skall hämta gummit på posten imorgonSlutade gilla för att gilla igenRiktigt snygg variant på den svarta
![]()
Snygg kombination! Är det sådana endlänkar som man limmar på? Har ett par sådana men har inte riktigt vågat att sätta på dem än.Nej verkligen inte fungerar bra som höstklocka också![]()
Vad kostar ett glidelock att köpa löst?Gillar verkligen den svarta.
Kan man köpa till glidelock vid nyköp?
Edit: besvarar mig själv. Man kan tydligen byta hela låset mot ett glidelock.
Ingen aning?Vad kostar ett glidelock att köpa löst?