Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det, kollar du deras konto så ser du att de ofta kör ett gäng bilder på samma modell, sedan byter de modell.De senaste 7 inläggen på Rolex officiella Instagramkonto är på 216570, försöker dem hype’a upp den för att sälja många innan en ny modell släpps nästa år,eller vad tror ni?
Tror inte det, kollar du deras konto så ser du att de ofta kör ett gäng bilder på samma modell, sedan byter de modell.
Men tänk om den kommer med keramisk ring...
Jag känner att keramisk ring skulle sabba klockan helt. De bör istället göra en i 39-40mm. Jag skulle köpa.Kan inre bestämma mig m deg vore snyggt eller inte. Med svart tavla absolut, men vit? Är osäker.
Men de kanske följer samma tema, den lär ju sälja så in i helvete i följd med Daytonan. (Stål, sport, vit/svart tavla med svart keramisk ring.)
Mm svårt men vit daytona med svart ring blev ju en hit.Kan inre bestämma mig m deg vore snyggt eller inte. Med svart tavla absolut, men vit? Är osäker.
Men de kanske följer samma tema, den lär ju sälja så in i helvete i följd med Daytonan. (Stål, sport, vit/svart tavla med svart keramisk ring.)
Jag känner att keramisk ring skulle sabba klockan helt. De bör istället göra en i 39-40mm. Jag skulle köpa.
Mm svårt men vit daytona med svart ring blev ju en hit.
Vilket menar du? Storleken eller keramisk ring? Keramisk Daytona må vara en försäljningssuccé men jag tycker det blev en helt annan klocka. Kalla mig bakåtsträvare men Explorer II är, förutom storleken, en de få Rolexmodeller som fortfarande känns "toolig". Hellre att de behåller den i 42mm än att de stoppar dit något som verkligen inte behövs.Och då tävlar den plötsligt med sub, gmt, YM och annat, så tveksamt på det.
Du har ju en poäng, men tyckte det började bli väldigt många inlägg nu.. eller så lägger man mer märke till det eftersom det är en klocka man gillarTror inte det, kollar du deras konto så ser du att de ofta kör ett gäng bilder på samma modell, sedan byter de modell.
Men tänk om den kommer med keramisk ring...
Vilket menar du? Storleken eller keramisk ring? Keramisk Daytona må vara en försäljningssuccé men jag tycker det blev en helt annan klocka. Kalla mig bakåtsträvare men Explorer II är, förutom storleken, en de få Rolexmodeller som fortfarande känns "toolig". Hellre att de behåller den i 42mm än att de stoppar dit något som verkligen inte behövs.
Tvåton hade vart fett! Ännu fetare hade en helguld borstad vartVad tror herrskapet om en teoretisk 216571?
Alltså en stål/rosé.
Borstad glasring i rosé. Lättskadat? Ja. Ballt? Eventuellt!
De där galningarna på Rolex kan ju få för sig vad som helst så varför inte ... men skulle jag köpa...-nope.Vad tror herrskapet om en teoretisk 216571?
Alltså en stål/rosé.
Borstad glasring i rosé. Lättskadat? Ja. Ballt? Eventuellt!
Jag har Sjukt svårt för att välja vilken som tilltalar mej mest.. känns lite 55% i favör till svart tavla.OWG-kandidat(er)? Svarta endast på besök av en god vän.
Mycke reklam på Nymans å Krons hemsida oxå, samt att dom nu finns på hyllorna där.De senaste 7 inläggen på Rolex officiella Instagramkonto är på 216570, försöker dem hype’a upp den för att sälja många innan en ny modell släpps nästa år,eller vad tror ni?
Inte helt lätt, håller med. Vita föll för mig då jag annars drar mest svarta tavlor.Jag har Sjukt svårt för att välja vilken som tilltalar mej mest.. känns lite 55% i favör till svart tavla.
Nu då?Jag har Sjukt svårt för att välja vilken som tilltalar mej mest.. känns lite 55% i favör till svart tavla.
Just nu 55% till Vit favör ...haha., ååååhhh!
Sjukt bra ju!Just nu 55% till Vit favör ...haha., ååååhhh!
Svart kan vara snyggt...denna tex...För egen del var det 51% till svart favör, 55% känns som om valet är klart, ingen tvekan.
Synd att bilderna blir så kassa med min mobil.
Den svarta Expon tar jag Alla dagar i veckan! ..och 2 ggr på söndagarna!Svart kan vara snyggt...denna tex...
Den svarta var cool, men för mkt gmt.Du har ju en poäng, men tyckte det började bli väldigt många inlägg nu.. eller så lägger man mer märke till det eftersom det är en klocka man gillar
Lite kluven till det där med keramisk ring, tycker det ser snyggt ut men håller samtidigt med @Pete11 att den är mer toolig i dagens utförande.
Sjukt bra ju!
Snart är du helt inne på en vit