Cheapestnatostraps.comVart är sista natot ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cheapestnatostraps.comVart är sista natot ifrån?
Cheapestnatostraps.com
Ska ju egentligen vara 21mm vilket det är på de andra två, men denna köpte jag till en annan klocka egentligen så den är 20, men den verkar bredare än så så den passar bra i denna också. Syns inget i kanterna.tack, vad för storlek kör du? 20 eller 22mm?
Har aldrig gillat Nato över huvud taget, men jag får nog ändra mig.Nytt Nato när man fått tillbaka den och innan man drar på dyksemester imorgon!
IWC Portofino 3565-04 och IWC Portuguese 3714-01 på bordet idag i bakgrunden.
Har aldrig gillat Nato över huvud taget, men jag får nog ändra mig.
Riktigt snyggt band till den vita, vad är det för nato och vart är det köpt?
Vete fasen om nato blir lika bra på svart tavla. Kör på med stålet
Det är ju 21mm mellan luggarna så jag ska prova ett Pam 22mm asso tiill vårenTycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.
Funderat på att skaffa ett lite grövre, mörkt läderband till min. Kanske något från AWstraps med tråd i något åt de orange'a hållet. Kanske blir helt galet men har inte lyckats hitta någon inspirationsbild som liknar den kanonbra kombon jag har i huvudet
”Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.”Tycker ärligt att nato ser tokigt ut till både den vita och svarta tavlan. Gör sig isf bättre på 16570.
Funderat på att skaffa ett lite grövre, mörkt läderband till min. Kanske något från AWstraps med tråd i något åt de orange'a hållet. Kanske blir helt galet men har inte lyckats hitta någon inspirationsbild som liknar den kanonbra kombon jag har i huvudet
Bra. BehållEfter sjutti-elva pm-diskussion kring pris, frakt och betalningvillkor sätter jag säljesannonsen som "tillbakadragen", vet ändå inte riktigt vad jag skulle köpa istället, riktigt bra vardagsklocka det här.
Exakt. Behåll skönheten!!Efter sjutti-elva pm-diskussion kring pris, frakt och betalningvillkor sätter jag säljesannonsen som "tillbakadragen", vet ändå inte riktigt vad jag skulle köpa istället, riktigt bra vardagsklocka det här.
Var har du fått tag på det trevliga bandet?Dyksemester i Indonesien, nere på 38 på morgondyket, kör antagligen Side Mount imorgon och sedan Adv. Deco. efteråt!
Fungerar alldeles utmärkt, väldigt bra med ljus tavla på djup.
Bra. Behåll
Exakt. Behåll skönheten!!
Återkommande får jag små ryck att jag borde ha en panerai istället, men nu känns det lugnt igen.
Orange is the new black!! Exp II
Snyggt, vart är natot inhandlat?