Förstår att den är en favorit! Är galet nöjd med min som också är vittavlad! Tänkte först att det skulle vara en ”vinterklocka” med tanke på den vita tavlan men det gör sig lika bra på sommaren som på vinternFavoriten just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår att den är en favorit! Är galet nöjd med min som också är vittavlad! Tänkte först att det skulle vara en ”vinterklocka” med tanke på den vita tavlan men det gör sig lika bra på sommaren som på vinternFavoriten just nu
Hur stor är din handled? Du äger/har ägt en hel del sportrolex vad jag förstår, hur tycker du 216570 bärs jämfört med GMT/Sub? Har börjat intressera mig för Exp2...
Mkt bra!
Bärs lite större i och med att är är just större!Hur stor är din handled? Du äger/har ägt en hel del sportrolex vad jag förstår, hur tycker du 216570 bärs jämfört med GMT/Sub? Har börjat intressera mig för Exp2...
Inte haft en tanke på det men nu när du säger det så skulle den kanske vart aningen mindre.Jag tycker att den är riktigt fin men kan inte släppa att minutvisaren är så överdimensionerad. Bara jag som tycker det?
Se det som en morot iställetSnygg bild!
Just bilder från dig tar jag fö. som en personlig kränkning
Jag är lättkränktInte haft en tanke på det men nu när du säger det så skulle den kanske vart aningen mindre.
Jag tycker att den är riktigt fin men kan inte släppa att minutvisaren är så överdimensionerad. Bara jag som tycker det?
Ja så tänkte jag denna vända med explorern! Samtidigt är ju den svarta så jäkla bra också!
För tillfället är den vita utlånad och jag inser att jag saknar den lite nu när man har haft den svarta ett tag... Vilken sjuk modellserie, men jäklar va bra den är!
@Compiss har en stor poäng i det han säger, man har så mycket andra svarta/mörka klockor att vit borde vara det självklara valet...
Sjukt nöjd med den svarta också... Kanske får avyttra en och beställa hem en extra tavla iställetJa så tänkte jag denna vända med explorern! Samtidigt är ju den svarta så jäkla bra också!
Så blev det denna gång! Den jag köpte hade extra tavla och visareSjukt nöjd med den svarta också... Kanske får avyttra en och beställa hem en extra tavla istället
jaha du köpte den Nice, skönt att ha båda!Så blev det denna gång! Den jag köpte hade extra tavla och visare
Det är faktiskt en riktigt bra USP med Explorer 2:an tycker jag, att det faktist går att byta tavla på den om man vill.Sjukt nöjd med den svarta också... Kanske får avyttra en och beställa hem en extra tavla istället
Det är faktiskt en riktigt bra USP med Explorer 2:an tycker jag, att det faktist går att byta tavla på den om man vill.
Är det någon som vet vad tavla och visare kostar från AD och ungefär vad jobbet kostar för ett byte?
Vänliga hälsningar
Faktiskt!
Vill ha för mig att jag hört 5 800 kr ink byte och därefter ca 1k per byte.
Men är inte helt hundra...