Exakt vad jag ville höra! Tack!216570 är typ 10ggr bekvämare än PO 8500 42mm med uppgraderat lås. Ägt båda. Inget ont om PO, vill gärna ha en igen, men det är inte samma nivå i komfort oavsett om minrojusteringen är suverän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt vad jag ville höra! Tack!216570 är typ 10ggr bekvämare än PO 8500 42mm med uppgraderat lås. Ägt båda. Inget ont om PO, vill gärna ha en igen, men det är inte samma nivå i komfort oavsett om minrojusteringen är suverän.
Som flera andra säger så bärs 216570 bättre! Min PO väger 202 gram vilket gör att det blir en jäkla klump att bära runt på. Microjusteringen är dock ett stort plus och nästan ett måste på en sådan klocka. Min 216570 bär jag med bilhandlarhäng vilket är väldigt trevligt. Det är absolut inget som går att göra med POn.Mycket bra!
Men vilken bärs bekvämast en tuff knegardag?
Skulle skrivit ungefär detsamma, PO:n gör nästan ont om man inte bär den tajt. Men justeringen saknar jag lite på 216570.Som flera andra säger så bärs 216570 bättre! Min PO väger 202 gram vilket gör att det blir en jäkla klump att bära runt på. Microjusteringen är dock ett stort plus och nästan ett måste på en sådan klocka. Min 216570 bär jag med bilhandlarhäng vilket är väldigt trevligt. Det är absolut inget som går att göra med POn.
Sluta med dina jäkla bilder nu när jag letar
Tur att du gjorde inlägget innan du åkte. Det är nämligen den vanliga timvisaren du testar, GMT-visaren har du kvar på lokal tid.Lill-lördag
Endast 4 dagar kvar innan jag för första gången får testa GMT visaren i annan tidszon (visserligen endast 1 timma men alltid lite kul)
Ställer alltid vanliga timvisaren på min nya lokala tid och behåller den orange som ”hemmatid”Tur att du gjorde inlägget innan du åkte. Det är nämligen den vanliga timvisaren du testar, GMT-visaren har du kvar på lokal tid.
Ryser när jag tänker på hur besviken du hade blivit när du testat. Kanske rentav risk att du hade sålt klockan i ren besvikelse efter resant?
Tur att du gjorde inlägget innan du åkte. Det är nämligen den vanliga timvisaren du testar, GMT-visaren har du kvar på lokal tid.
Ryser när jag tänker på hur besviken du hade blivit när du testat. Kanske rentav risk att du hade sålt klockan i ren besvikelse efter resant?
Uttryckte mig slarvigtStäller alltid vanliga timvisaren på min nya lokala tid och behåller den orange som ”hemmatid”
Vad är det för märke på bandet?
Smaskigt som fan Rejäl nytändning av att byta band.
Hirsch ”terra” 22 mm är vad där står.Vad är det för märke på bandet?
Why?Ingen orange visare...
Oroa dig inte. Den gömmer sig under minutvisaren bara. Den tröttnar och kommer fram snart.
Högerfattad - snyggt!