Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Lite synd att den nya refen har så överdimensionerad minutvisare bara.Rätt nöjd med denna - roligaste Rollen jag haft.
Så kan det vara, men kanske mest påtagligt när man jämför. Jag gillar annars att denna modell är "extra-allt" och att den tillhör de mindre populära modellerna.Håller med! Lite synd att den nya refen har så överdimensionerad minutvisare bara.
Haha tre gånger....är inne på vit nr 15 men nu ör det en #keeperHerregud vad jag vill tillbaka till denna tråden, tredje gången gillt kanske och då skulle man väll testa en en vit efter att ha haft två svarta?
Alltså, efter tre gånger skulle jag bara lagt undan den när jag tröttnade istället för att flippa. 15 st är ju ett tecken på något, galenskap om inte annatHaha tre gånger....är inne på vit nr 15 men nu ör det en #keeper
Så jag tänker med Speedy 005 där jag nu är inne på min 3e redan!Alltså, efter tre gånger skulle jag bara lagt undan den när jag tröttnade istället för att flippa. 15 st är ju ett tecken på något, galenskap om inte annat
15e... Hahaha ja där ligger man i lä!Haha tre gånger....är inne på vit nr 15 men nu ör det en #keeper
Egentligen är det @Palenkovich fel, han köpte min första och där efter har det gått utför15e... Hahaha ja där ligger man i lä!
Alltid denna @Palenkovich fel! Pågrund av hans poster och trevliga bemötande i paneraitråden så föll jag pladask där för nått år sedan, sen gick det utför!Egentligen är det @Palenkovich fel, han köpte min första och där efter har det gått utför
Har du sått ett frö kommer det växa....Vet inte om det var starkspriten men fick nästan osunda tankar om avyttring innan
Men jag vill inte... ska vattna med nått farligt.Har du sått ett frö kommer det växa....
Mer tryck på sub. Dock väntetid på Explorer II men du kan troligtvis scora en lite snabbare.Är det lika stort tryck på dessa som t.ex sub hos ad? helt enkelt, är väntetiderna galna eller överkomliga?
Är det lika stort tryck på dessa som t.ex sub hos ad? helt enkelt, är väntetiderna galna eller överkomliga?
Gör som jag, köp en av varje Försöker att köra dem varannan dag även om det inte alltid blir så Båda är riktigt trevliga klockor som passar väldigt bra som vardagsklocka.Börjar få ett brutalt sug att byta vardagsbeater från PO till Exp ll pga den här tråden.
Mycket bra!Gör som jag, köp en av varje Försöker att köra dem varannan dag även om det inte alltid blir så Båda är riktigt trevliga klockor som passar väldigt bra som vardagsklocka.
Nu svär jag väl i tråden, men nyare POs har ju snabbjustering i låset. ExpII har ju bara easylink. Samtidigt bygger PO:n 16mm på höjden och väger 2 hekto. Kanske svag fördel PO, men Rolex har ingen AR som kan bli repad.Mycket bra!
Men vilken bärs bekvämast en tuff knegardag?
216570 är typ 10ggr bekvämare än PO 8500 42mm med uppgraderat lås. Ägt båda. Inget ont om PO, vill gärna ha en igen, men det är inte samma nivå i komfort oavsett om minrojusteringen är suverän.Nu svär jag väl i tråden, men nyare POs har ju snabbjustering i låset. ExpII har ju bara easylink. Samtidigt bygger PO:n 16mm på höjden och väger 2 hekto. Kanske svag fördel PO, men Rolex har ingen AR som kan bli repad.
Har 42mm 8500 utan mikrojustering så tycker easylink är en helt okej kompromiss.Nu svär jag väl i tråden, men nyare POs har ju snabbjustering i låset. ExpII har ju bara easylink. Samtidigt bygger PO:n 16mm på höjden och väger 2 hekto. Kanske svag fördel PO, men Rolex har ingen AR som kan bli repad.