HederligeHarry
Silver
Sugen på att prova Nato faktiskt. Ni som kört expyn på Nato vilka har ni haft? Byter ni stiften mot ”släta” eller kör ni med original?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. En fantastisk klocka!!!Har precis blivit med Expy! Fookin love it!
![]()
Tack!! Sjukt mycket ”bang for the buck” i Rolex mått mätt. Jag förstår inte varför jag inte ägt någon tidigare faktisktGrattis. En fantastisk klocka!!!
Läckert Nato
TackarLäckert Nato![]()
Naturligt slitet eller har du fört för ändamålet avsiktligt våld?
Tillverkat av gammal canvasNaturligt slitet eller har du fört för ändamålet avsiktligt våld?På KS kallat moddning
![]()
Nu blev man VÄLDIGT sugen på att testa en Expy... Vilka bilder!!
Skicka PMÄr i funderingarna att sälja min vita, om du eller någon annan är sugen.
Samma här, jag skulle byta till vittavla tänkte jag iom sommartiden, men jag trivs så jäkla bra med min svarta så det blev inget...Inte tröttnat det minsta på Explorern!![]()
Hade samma tankar men kom fram till samma sakSamma här, jag skulle byta till vittavla tänkte jag iom sommartiden, men jag trivs så jäkla bra med min svarta så det blev inget...
I just detta fall misstänker jag att det handlar om att 24h-handen är kvar på vintertid.Lite nyfiken på varför du (och många andra i tråden) inte använder 24h-handen som am/pm indikator på era expys. Är ni ute och reser när bilden tas kanske eller har ni någon annan användning?![]()
Lite nyfiken på varför du (och många andra i tråden) inte använder 24h-handen som am/pm indikator på era expys. Är ni ute och reser när bilden tas kanske eller har ni någon annan användning?![]()
I just detta fall misstänker jag att det handlar om att 24h-handen är kvar på vintertid.
Det är väl för att det är just en GMT-hand, inte en 24h-hand?Lite nyfiken på varför du (och många andra i tråden) inte använder 24h-handen som am/pm indikator på era expys. Är ni ute och reser när bilden tas kanske eller har ni någon annan användning?![]()
Det är väl exakt så det är tänkt att den ska användas.Bra fråga. Jag kan inte riktigt svara på det. När jag reser så använder jag quickset på "vanliga" tiden och har GMT handen på "hemma" tiden.
Det är väl exakt så det är tänkt att den ska användas.
Visst är det så! Därför jag undrade om folk var just ute och reste eller hade någon annan funktion. Typ att man har en dotter i Australien och vill ha den tidszonen på 24h handen.Det är väl exakt så det är tänkt att den ska användas.
Det är väl för att det är just en GMT-hand, inte en 24h-hand?När jag blir stor och köper klocka med GMT-funktion ska den definitivt (kanske?) stå på UTC i alla fall (-2h just nu, -1h vid normaltid).