Ernesto jag skrev ok. Ja dom har sina brister (bland annat försto) därför jag skrev ok. Eller betyder ok i din värld helt j@@la fantastisk
Sluta hata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ernesto jag skrev ok. Ja dom har sina brister (bland annat försto) därför jag skrev ok. Eller betyder ok i din värld helt j@@la fantastisk
Sluta hata
Det gör jag inte. Postade detta för att förstå. Får också en känsla av att rolexanhängare är rätt otrevliga och tar det väldigt personligt. Men its all good
Får också en känsla av att rolexanhängare är rätt otrevliga och tar det väldigt personligt. Men its all good
Nä, det är bara du som inte kan läsa mellan raderna på internet. Det går inte att förklara estetik vare sig det gäller klockor, kvinnor, bilar eller något annat. Ingen tar illa upp för att du inte gillar rolex. Sluta trolla nu.
Det var inte meningen. Jag skulle genuint vilja förstå vad det är som lockar med Rolexklockor (dom fula). Ingen kan väl tycka att en JLC Master Control är ful oavsett smak, men det tror jag inte gäller en tex expII
"Taste cannot be controlled by law." (Thomas Jefferson)
Alla gillar inte samma sak, har du inte kommit på det ännu?
Nu ska jag äta lite popcorn.
Tydligen många här med mig eftersom det slits i hår för att försöka övertyga mig om annat
![]()
"Taste cannot be controlled by law." (Thomas Jefferson)
Alla gillar inte samma sak, har du inte kommit på det ännu?
Nu ska jag äta lite popcorn.
![]()
Ingen kan väl tycka att en JLC Master Control är ful oavsett smak, men det tror jag inte gäller en tex expII
Det gör jag inte. Postade detta för att förstå. Får också en känsla av att rolexanhängare är rätt otrevliga och tar det väldigt personligt. Men its all good
Tydligen många här med mig eftersom det slits i hår för att försöka övertyga mig om annat
Du får tycka precis vad du vill. Verkar som du har svårt att förstå det.Tydligen många här med mig eftersom det slits i hår för att försöka övertyga mig om annat
Jag förstår inte riktigt syftet med att försöka hålla en diskussion med dig när du bara svarar "Nä, den är ful" på allting...?
Nu skiter jag i det här iaf!ha en trevlig Lördagskväll.
I så fall är både stilren och snygg.Snygg klocka! är det en Rolex?![]()
Inte jag heller! Aldrig en blondin!Kan nån förklara blondiner? Aldrig förstått hypen.
Zenithen är den bättre klockan utifrån många punkter om du frågar mig. Urtavel-detaljer, boett, historik, pris, urverk, storlek. Men precis som du säger så fungerar det sällan att köpa utifrån specifikationer eller logik. Man vill ha det man vill ha och har man råd så köper man just den klockan oavsett prestanda och dylikt.Ska snart köpa en Daytona igen, för jag känner för det.
Även om min Zenith är väldigt mkt vackrare
Det är ju färg? Siffror? Kronografer?Det här är stilrent![]()
![]()
Det är ju färg? Siffror? Kronografer?
Fan kan folk sluta kasta runt begreppet "stilrent"? Det betyder vadå? Minimalistiskt? Sveriges mest överanvända ord, skulle nästan påstå att det slagit ner lagom ifrån tronen, åtminstone gällande kläder, design, inredning osv..
Håller med. Har både Rolex, omega samt en seiko. Älskar att man kan variera sig och byta klocka när man känner för det.Rolex är Rolex, kung på klocktronen. De tilltalar och funkar alltid till allt.
Men så spännande? Nej!
Så speciella? Nej!
Många dyrkar dem blint, inget snack om det.
De är dessutom överrepresenterade här.
Jag gillar mina Rolex, men blir inge ryck-i-byx av dem.
Ska snart köpa en Daytona igen, för jag känner för det.
Även om min Zenith är väldigt mkt vackrare
Men lägg av. Du får leva med att andra inte har samma åsikter som du, det betyder inte att dom trollar.