• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT tråden 👊🏼…

Du kanske har en poäng i det. Men redan på 65 känner jag nog att det börjar skava för min del.

Några månader till så kanske det är 70' med rådande inflation. Galet som många har konstaterat tidigare.

Skav är inget bra. Ska ju vara skoj att få hem nytt.

Jepp, hysterin är tokig. Men LN har ändå ”klarat sig” skapligt jämför med mycket annat. Kanske skulle börja pensionsspara i SS ”sport” Rolex...

Skav är inget bra. Ska ju vara skoj att få hem nytt.

Jepp, hysterin är tokig. Men LN har ändå ”klarat sig” skapligt jämför med mycket annat. Kanske skulle börja pensionsspara i SS ”sport” Rolex...

Tror de smyger sig upp mot och tom över 70, om det är fullset då.

Gav över 70 för min förra veckan men den var ganska orörd.

05A191B7-F336-490F-87F5-DBE13439E097.jpeg

Av någon anledning så föredrar jag jubilééé framför oyster på just GMT men klockan blir faktiskt inte mindre schysst för det! :pompus:

Ja jubilee är trevligt :)
Det bästa är att man kan variera så mycket!
5584B756-5A81-430C-8637-F983D55C77E6.jpeg

Lite variation har aldrig dödat någon, eller så har det men det är smällar man får ta :)

Det har säkert att göra med något så enkelt som att dels har jag två på oyster redan så ska jag skaffa en tredje så får det nog bli en pjäs på jubilee just för variationens skull! :cigar:

• Like
Reactions: Bas
Tillbaka
Topp