NÄgra veckor tidigare hade insertet nÀstan smÀlt ihop med lavendeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helguldarn sÄg jobbigt bra ut. Vad tyckte du?Detta hÀnde precis! Kul att ha provat alla 3.
Bildkavalkad! Och naturligtvis kunde man inte köpa dem, endast visning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helguldarn passade solklart bÀst. StÄl ser ju alldeles för blekt utDetta hÀnde precis! Kul att ha provat alla 3.
Bildkavalkad! Och naturligtvis kunde man inte köpa dem, endast visning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Antar LW?
Helguldarn sÄg jobbigt bra ut. Vad tyckte du?
vafaaaan wallin...med ditt flippande borde du nÀstan vara högst pÄ alla ad's listorKlarlunds i Köpenhamn, endast visning.
vafaaaan wallin...med ditt flippande borde du nÀstan vara högst pÄ alla ad's listor![]()
hahahaha börja flippa med npgra ad Àgare istÀllet.. dom har nog fetare sakerHjÀlper inte nÀr man flippar med massa löst folk hÀrifrÄn![]()
Det Àr vÀntetid pÄ modellen hos AD. SÄ kallade grÄhandlare (och Àven privatpersoner) sÀljer bÄde nya och beggade klockor till olika priser. EfterfrÄgan Àr sÄ pass hög att de alltsÄ kan sÀlja klockan för över listpriset hos en auktoriserad handlare.Hej, jag Àr novis inom klockeriet sÄ jag skulle vilja be om rÄd. Jag har kollat in modell 116710LN en tid och jag undrar om man ska man satsa pÄ nytt eller leta begagnat (2013-2018)? NÀr jag letar nytt pÄ svenska webbsidor ser jag att det skiljer flera ksek i pris, vad beror det pÄ? Om jag ska köpa nytt vart rekommenderar ni dÄ att jag vÀnder mig? Tack pÄ förhand Jim
HÄll koll pÄ forumet i köp och sÀlj-delen dyker det upp 116710 lite dÄ och dÄHej, jag Àr novis inom klockeriet sÄ jag skulle vilja be om rÄd. Jag har kollat in modell 116710LN en tid och jag undrar om man ska man satsa pÄ nytt eller leta begagnat (2013-2018)? NÀr jag letar nytt pÄ svenska webbsidor ser jag att det skiljer flera ksek i pris, vad beror det pÄ? Om jag ska köpa nytt vart rekommenderar ni dÄ att jag vÀnder mig? Tack pÄ förhand Jim
Det Àr vÀntetid pÄ modellen hos AD. SÄ kallade grÄhandlare (och Àven privatpersoner) sÀljer bÄde nya och beggade klockor till olika priser. EfterfrÄgan Àr sÄ pass hög att de alltsÄ kan sÀlja klockan för över listpriset hos en auktoriserad handlare.
Se dÀr! Har hört att vÀntetiden Àr hyggligt lÄng och en polare fick vÀnta ett tag pÄ att plocka ut en frÄn Nymans.Knappast att efterfrÄgan pÄ LN modellen Àr hög?
Det finns gott om dom dÀrute och att hitta en Àr inga problem...
Se dÀr! Har hört att vÀntetiden Àr hyggligt lÄng och en polare fick vÀnta ett tag pÄ att plocka ut en frÄn Nymans.
JÀdrar sÄ mysig den Àr
Hos AD i Sverige fÄr man nog finna sig med att vÀnta minst ett par mÄnader, men det Àr den allt vÀrdSe dÀr! Har hört att vÀntetiden Àr hyggligt lÄng och en polare fick vÀnta ett tag pÄ att plocka ut en frÄn Nymans.
WTF! Byt genast tillbaka!
Hehe Àrligt talat sÄ kÀnde jag likadantWTF! Byt genast tillbaka!![]()