Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Detta hÀnde precis! Kul att ha provat alla 3.
Bildkavalkad! Och naturligtvis kunde man inte köpa dem, endast visning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow! Cool! Hur kĂ€ndes den pĂ„ jubilee? Upplevs kombinationen som nĂ€ttare? Ser nĂ€stan ut sĂ„ pĂ„ dina bilder. Dvs, GMT blev rĂ€tt âblockig/kantigâ nĂ€r de klev upp till nya serien.
Hur den röda fĂ€rgen? Ăr den för matt?
HÄller med, alla pusselbitar passar pÄ din 16750!Helt klart favoriten i min lilla samling!
GMT 16750.
MĂ„lade index.
![]()
Naturligt blekt insert, det bÀsta med dom Àldre inserten Àr att det blÄ Àven bleks!
![]()
Sitter pÄ ett jubilee.
![]()
![]()
FÄr man frÄga varför?Om man skulle vilja fÄ tag pÄ manual till en 116710LN, hur ser ens chanser ut? Har lÄdorna, och tÀnkte pÄ sikt serva sÄ att jag fÄr RSC-kort som fÄr agera cert, men saknar resten tyvÀrr. Sjukt nöjd med klockan dock.
För att jag köpte en watch only + lÄdor och att det vore kul att ha resten om det inte kostar en förmögenhetFÄr man frÄga varför?
Jo, men varför liksom.För att jag köpte en watch only + lÄdor och att det vore kul att ha resten om det inte kostar en förmögenhet![]()
GrÄhandlare exempelvis kan sÀkert ha manualer över till olika modeller, oklart om de vill sÀlja dem löst bara? AD kanske har ocksÄ, fast de kanske inte fÄr/kan sÀlja dem separat? Du fÄr helt enkelt höra dig förOm man skulle vilja fÄ tag pÄ manual till en 116710LN, hur ser ens chanser ut? Har lÄdorna, och tÀnkte pÄ sikt serva sÄ att jag fÄr RSC-kort som fÄr agera cert, men saknar resten tyvÀrr. Sjukt nöjd med klockan dock.
Fast jag hittade inte en full set. Och nu fick jag ett erbjudande om att köpa en manual för en hundring, det Àr ju en struntsumma. Dessutom Àr det ocksÄ bra att ha vid en framtida försÀljning, Àven om det inte Àr viktigt för mig kanske det Àr det för nÄgon annan.Jo, men varför liksom.
Du hade ju kunnat köpa ett fullset till marknadspris. Varför lÀgga pengar pÄ en manual som du bevisligen ÀndÄ inte tycker Àr sÄ viktig?
Brukar vara sÄ pÄ KS.Fast jag hittade inte en full set. Och nu fick jag ett erbjudande om att köpa en manual för en hundring, det Àr ju en struntsumma. Dessutom Àr det ocksÄ bra att ha vid en framtida försÀljning, Àven om det inte Àr viktigt för mig kanske det Àr det för nÄgon annan.
Man kan ju alltid Àndra sig, ge honom lite slackJo, men varför liksom.
Du hade ju kunnat köpa ett fullset till marknadspris. Varför lÀgga pengar pÄ en manual som du bevisligen ÀndÄ inte tycker Àr sÄ viktig?
Ăh, jag bara synar att det handlar om att köpa billigt och sen försöka komplettera och skapa illusionen av ett fullset och dĂ€rmed göra klockan mer lĂ€tt- och dyrsĂ„ld.Man kan ju alltid Ă€ndra sig, ge honom lite slack![]()
*SĂ€tter kaffet i halsen*
Nej Àven de tidigare 16750 hade matt tavla o mÄlade index@Affe Àr 1675 den senaste modellen med mÄlade index?
Tack! Kollar pÄ dessa!Nej Àven de tidigare 16750 hade matt tavla o mÄlade index
@Affe Àr 1675 den senaste modellen med mÄlade index?
Nej Àven de tidigare 16750 hade matt tavla o mÄlade index
För er som missat denna video:
Tycker man tappar mycket av charmen i 16750.Tack! Kollar pÄ dessa!
Tycker man tappar mycket av charmen i 16750.
TrÄkigare boetter samt trÄkigare layout pÄ tavlorna. Lite hÄrklyveri, men smÄdetaljer som gör att modellen inte blir sÄ kul för mig.