BÀsta! Tycker det hÄller mer i lÀngden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀsta! Tycker det hÄller mer i lÀngden
Bra dÀr, vi mÄste stÄ enade mot massanHehe Àrligt talat sÄ kÀnde jag likadant
Blir ett byte under dagen![]()
Helt underbart, vi tycker helt olika, med samma motivering....BÀsta! Tycker det hÄller mer i lÀngden
Jubilee pÄ den sen Àr du hemma
SjÀlvklartJubilee pÄ den sen Àr du hemma![]()
Mycket bra!SjÀlvklart
![]()
Faktiskt helt underbart, bÀsta Àr ju att man kan varieraHelt underbart, vi tycker helt olika, med samma motivering....
Hur upplevde du GMT T/T:n tycker den ser grym ut pÄ bilder?Detta hÀnde precis! Kul att ha provat alla 3.
Bildkavalkad! Och naturligtvis kunde man inte köpa dem, endast visning.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den dÀr Àr inte sannWhite Gold![]()
I det bÀsta av vÀrldar, sÄ fina....Faktiskt helt underbart, bÀsta Àr ju att man kan variera
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
svÄrt att tycka synd om dig..Sjukt sugen pÄ en 1675 alternativt 16750! Bara det Àr blekt Pepsi, mÄlade index, jubilee och plexi! Men fÄr nöja mig med denna sÄ lÀnge...
![]()
Hur upplevde du GMT T/T:n tycker den ser grym ut pÄ bilder?
Vet du vad leveranstiden ligger pÄ? Àr rÀtt frusterande att testa en klocka och sedan inte fÄ köpa den direkt.
Spam varning nu men balansen ÄterstÀlld
Ăr inne i en Coke period nu helt enkelt
![]()
![]()
LÀngesedan jag Àgde en GMT. Saknat det. Men frÄgan Àr om det inte borde bytas ut mot nÄgot i guld istÀllet?
![]()
NÄgot nytt i roséguld kanskeLÀngesedan jag Àgde en GMT. Saknat det. Men frÄgan Àr om det inte borde bytas ut mot nÄgot i guld istÀllet?
![]()
16718LÀngesedan jag Àgde en GMT. Saknat det. Men frÄgan Àr om det inte borde bytas ut mot nÄgot i guld istÀllet?
![]()
Haha, satflÀsk sÄ finGMT1675 -61
![]()
![]()
Skulle hellre bada med den Àn att ta av den sÄ nÀra vattnetEn morgon vid sjön. Oslagbart.
![]()
Haha, "Inga klockor kom till skada vid fotograferingen"Skulle hellre bada med den Àn att ta av den sÄ nÀra vattnet![]()