HÀftigt klipp, tack för det!För er som missat denna video:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀftigt klipp, tack för det!För er som missat denna video:
Löjligt bra!Tillbaka pÄ Pepsi och Jubilee
![]()
Bjuder pĂ„ en âhelaâ paketet bild
![]()
Pepsi Àr och kommer alltid förbi nr 1 för GMT. Punkt slut... klart slut...Tillbaka pÄ Pepsi och Jubilee
![]()
Bjuder pĂ„ en âhelaâ paketet bild
![]()
Ăgt bĂ„da flera gĂ„nger, tvĂ„ helt olika klockor!![]()
Tanken har slagit mig om jag ska försöka byta denna mot en 116710LN. Vad tror ni? NÄgon som testat bÄda och har nÄgra tankar?
Ăgt bĂ„da flera gĂ„nger, tvĂ„ helt olika klockor!
Jag gillade först 6 siffrigt men har pÄ senaste tiden börjat uppskatta 5 siffrigt mycket mer.
SÄ nu föredrar jag 16710 framför 116710 alla dagar i veckan.
Fast bÄda Àr fantastiska klockor, mitt rÄd till dig Àr att behÄlla helt enkelt![]()
Jag vÀljer femsiffriga alla dagar i veckan.![]()
Tanken har slagit mig om jag ska försöka byta denna mot en 116710LN. Vad tror ni? NÄgon som testat bÄda och har nÄgra tankar?
Don't.![]()
Jag vÀljer femsiffriga alla dagar i veckan.
Don't.
Har haft tvÄ stycken 116710 och 5-siffriga Àr mycket roligare Àn 116710LN.
BLNR Àr roligare Àn LN imo men 116710LN Àr rÀtt trÄkig imo![]()
För mig rĂ€cker det egentligen att caset Ă€r nĂ€ttare, vilket ger klockan en look som gör att den gĂ„r att anvĂ€nda till allt utan att vare sig se bulkig eller för liten ut.Intressant, fĂ„r man frĂ„ga om nĂ„gon âmotiveringâ?
Jag Ă€r kluven dĂ„ jag föredrar charmen med de âĂ€ldreâ klockorna sĂ„ som min gmt frĂ„n 90 och min dj frĂ„n 70-talet. Men nĂ€r jag i somras sprang pĂ„ speedmaster frĂ„n trilogin och har haft den ett tag sĂ„ ökar suget efter en modernare gmt. Dock Ă€r det vĂ€l lĂ€tt att drabbas av flipparsjukan och man lĂ€gger ju fram argument dagligen för att âgodkĂ€nnaâ ett till klockköp
Hehe det Ă€r ju just det âtrĂ„kigaâ som gör den sĂ„ finSen av nĂ„gon konstig anledning sĂ„ kĂ€nns det som att LN Ă€r âovanligareâ i stockholm, det kryllar av BLNR och Hulks
Först och frÀmst kan du nÀstan rÀkna med att en GMT frÄn -79 Àr polerad. Det finns en mÀngd saker du kan kolla sÄsom bandhorn, loggan pÄ spÀnnet, etc men det lÀttaste Àr nog att posta ett gÀng bra bilder hÀr och dÀrigenom fÄ hjÀlp.Dum frÄga.. men vad ska man titta efter pÄ Àldre ur för att sÀkerstÀlla att de inte Àr sönderpolerade? Tittar efter en GMT frÄn mitt födelseÄr-79 men svört se pÄ vissa bilder om de Àr helt "nya" eller bara polerade för att fÄ en bÀttre finish
Nja, rÄder delade meningar om detPepsi Àr och kommer alltid förbi nr 1 för GMT. Punkt slut... klart slut...![]()
Alla som inte tycker det har fel.Nja, rÄder delade meningar om det![]()
Eller..........Alla som inte tycker det har fel.![]()
![]()
Hello
Vilket Ärtal har du och Àr det
Klicka pÄ citera under det inlÀgg du vill svara sÄ vet personen att du svarar honom/henne. Annars Àr det svÄrt att veta vem du skriver tillOk, den Àr riktigt snygg. Jag Àr lite sugen pÄ denna modell eller Gmt Master II, tror att dem inte har samma urverk och sedan sitter det vÀl annorlunda glas pÄ.
Man vet att man Àr en klocknörd nÀr autocorrect skriver klocka isf klicka!Klocka pÄ citera under det inlÀgg du vill svara sÄ vet personen att du svarar honom/henne. Annars Àr det svÄrt att veta vem du skriver till![]()
Den hÀr sidan visar skillnaderna mellan olika modeller: http://www.gmtmasterhistory.com/Ok, den Àr riktigt snygg. Jag Àr lite sugen pÄ denna modell eller Gmt Master II, tror att dem inte har samma urverk och sedan sitter det vÀl annorlunda glas pÄ.
Tack sÄ hemskt mycket för info, jag var inne och blev undervisad inom The Gmt world....Den hÀr sidan visar skillnaderna mellan olika modeller: http://www.gmtmasterhistory.com/
Nja, rÄder delade meningar om det![]()
+ 1Alla som inte tycker det har fel.![]()