Exakt sÄ. Och kombinerat med det tunnare baklocket sÄ kÀnns den klart tightare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Exakt sÄ. Och kombinerat med det tunnare baklocket sÄ kÀnns den klart tightare.
De Àr de inte, kolla pÄ de övre luggarna i bilden.Ytterluggarna ser lika feta ut tycker jag
Jag ser det inringade men titta pÄ subens vÀnstra och gmtns högra sÄ ser dom lika ut, mÄste titta pÄ det live kÀnner jagDe Àr de inte, kolla pÄ de övre luggarna i bilden.
Jag ser det inringade men titta pÄ subens vÀnstra och gmtns högra sÄ ser dom lika ut, mÄste titta pÄ det live kÀnner jag![]()
@Compiss du har vÀl bÄda klockorna med rÄge?Fram med skjutmÄttet gubbar! Att killgissa efter bilder duger inte![]()
Japp men inte nÄgot skjutmÄtt@Compiss du har vÀl bÄda klockorna med rÄge?![]()
NĂ„gon tog chansen att flexa Rolex hahaha
HĂ€rligt!Pepsi vs. Coke
Jubilée vs. Oyster...
Jag tror vi har kommit fram till att det skall kombineras enligt bilderna nedan @Bas
![]()
![]()
![]()
Kan ta massor av jÀmförande bilder ikvÀll om ni vill...hojta till i sÄ fall@Compiss du har vÀl bÄda klockorna med rÄge?![]()
Det rÀcker med en bild som visar att jag har rÀttKan ta massor av jÀmförande bilder ikvÀll om ni vill...hojta till i sÄ fall
Synd att vÀntetiden ligger pÄ 100 ÄrMycket bÀttre Àn pÄ bild. Nya GMT Àr vÀldigt bra pÄ jubilee lÀnken och jag blev mycket positivt överraskad över insert ocksÄ, fÀrgerna Àr stenhÄrda!
Sen var det givetvis en trevlig tyngd i guldaren ocksÄ......
![]()
![]()
![]()
![]()
Om du inte lÀgger pÄ 150`pÄ list. DÄ har du nog en ny inom nÄgra dagar ...Synd att vÀntetiden ligger pÄ 100 Är![]()
Det Àr vÀldigt störandeOm du inte lÀgger pÄ 150`pÄ list. DÄ har du nog en ny inom nÄgra dagar ...![]()
AD frÄgade om jag ville kliva hem med den, men kÀnde ÀndÄ att oysterlÀnken sitter lite bÀttre Àn jubilee pÄ mig sÄ tackade vÀnligen men bestÀmt nej....Det Àr vÀldigt störande![]()
Haha. Du har snart 25 pm Ă€ndĂ„ med frĂ„gan âvart fanns klockan?âAD frĂ„gade om jag ville kliva hem med den, men kĂ€nde Ă€ndĂ„ att oysterlĂ€nken sitter lite bĂ€ttre Ă€n jubilee pĂ„ mig sĂ„ tackade vĂ€nligen men bestĂ€mt nej....
StÀmmer nÀstan.... typ inte alls...
JÀvlar var lÄng bildGMT idag.
![]()
Riktigt snygg klocka ....Oavsett referens sÄ Àr GMT riktigt trevliga klockor!
![]()
![]()
![]()
AD frÄgade om jag ville kliva hem med den, men kÀnde ÀndÄ att oysterlÀnken sitter lite bÀttre Àn jubilee pÄ mig sÄ tackade vÀnligen men bestÀmt nej....
StÀmmer nÀstan.... typ inte alls...