Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle jag behöva slÀppa en sÄ Àr valet svÄrt. 116710 stÄr för en bÀttre passform, bÀttre rent mekaniskt och sÄ Àr den ju vÀldigt snygg tycker jag med sitt keramiska insert. 16700 Àr ju lite coolare pga att den börjar bli vintage, tillverkad under födelseÄret, lÀttare att variera utseendet samt att den verkar bli dyrare för varje gÄng jag ser en ny annons sÄ det blir tuffare att hitta bra ex pÄ marknaden till vettig peng. Med lite tur kan jag behÄlla bÀgge. I annat fall, vilken hade ni behÄllit?
![]()
![]()
Blir förmodligen sÄEtt fint ex av en klocka frÄn födelseÄret och som Àr sÄ allround som 16700 skulle jag valt att behÄlla.
Den e riktigt nice den dÀrRosé slaktar pepsin
![]()
![]()
![]()
Hemskt, dock avskyr jag gummi med en passion.
Handlade mig ett Everest gummi frÄn en forummedlem idag. Riktigt skönt och jag Àr nöjd med utseendet hittills![]()
Vad tycks?
Ser ut att sitta som gjutet men kommer nog alltid tycka den Àr snyggare pÄ lÀnk
Handlade mig ett Everest gummi frÄn en forummedlem idag. Riktigt skönt och jag Àr nöjd med utseendet hittills![]()
Vad tycks?
Nja, imho Àr GMT en klocka som ska sitta pÄ lÀnk. Men alla Àr vi olika
Vad tycks?
Tycker inte det flyger. 100 gÄnger bÀttre pÄ lÀnk
Vad tycks?
Ăh jag tycker det flyger! Körde min gamla 16710 pĂ„ gummi och gillade det
Vad tycks?
STOOORT grattis!Nytt idag
![]()
Stort grattis. Grym!Nytt idag
![]()
Hehe. Fast skulle inte sÀtta ny-pepsin som pepsi.Hittade den hÀr bilden som jag tyckte var lite kul!
![]()
Ojojoj! GrattisNytt idag
![]()
Stort grattisNytt idag
![]()
Snyggt! Ser bra ut med deployant.
Vad tycks?
Grattis! MÄste ha den ocksÄ!Nytt idag
![]()
75-80k?Farligt bra trÄd! Hur mycket fÄr man lÀgga upp för en Rolex GMT 16753 i fint skick med lÀnk idag? Sugen pÄ en likt bilden nedan.![]()
Farligt bra trÄd! Hur mycket fÄr man lÀgga upp för en Rolex GMT 16753 i fint skick med lÀnk idag? Sugen pÄ en likt bilden nedan.![]()
Beror sÄklart pÄ tillbehör och annat men jag tror att du kan komma undan med 65-70k.75-80k?
Det annonserades ett riktigt praktexemplar för 69' hÀr pÄ KS för nÄgra veckor sedan. SÄ det @galåcticon skrev stÀmmer nog rÀtt bra.Farligt bra trÄd! Hur mycket fÄr man lÀgga upp för en Rolex GMT 16753 i fint skick med lÀnk idag? Sugen pÄ en likt bilden nedan.![]()