Ja, riktigt fin bild! FÀrgskalorna och kontrasterna Àr grymma. Har du anvÀnt nÄgot filter? @FixxxerBlir jag med Pepsi dom nÀrmaste dagarna sÄ Àr det denna bilds fel...
Galet fin Fixxxer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, riktigt fin bild! FÀrgskalorna och kontrasterna Àr grymma. Har du anvÀnt nÄgot filter? @FixxxerBlir jag med Pepsi dom nÀrmaste dagarna sÄ Àr det denna bilds fel...
Galet fin Fixxxer!
Inget filter faktisktJa, riktigt fin bild! FÀrgskalorna och kontrasterna Àr grymma. Har du anvÀnt nÄgot filter? @Fixxxer
Vad har du fotat med?
Tjejens Nikon D7100Vad har du fotat med?
Blev riktigt bra!Tjejens Nikon D7100
Galet bra! KÀnner att jag nog mÄste ha en pepsi..
Inte illa! Billig va!?Go GMT jag sÄg idag
NÀstan gratis om du var Àgarens barn dvs, sÄledes not for sale, Men trevlig likvÀl.Inte illa! Billig va!?
Tycker det ser ut som klorin pÄ ett service-insert!Klorin eller vÄr vackra natur?
Mycket bra! Gratulerar!
TackMycket bra! Gratulerar!
Mumma..... SĂ„Ă„Ă„Ă„ sugen...
Kan inte slita blicken...........
Kör. Du kommer inte Ängra dig!Mumma..... SÄÄÄÄ sugen...
Just bytt till Coke. Har vi nÄgra fler Coke i trÄden? Verkar va mest Pepsi som oxÄ Àr nice
Kul! Ser bra ut!
Hur kan man göra sig av med nÄgot dylikt?Min gamla GMT-trippel. Endast 116710 som Àr kvar i dagslÀget.
Annat som lockade vid den tidpunkten tyvÀrr.. 16710 hade varit trevligt att ha kvar.Hur kan man göra sig av med nÄgot dylikt?
Trevliga index
En av de bÀttre owg:s
NĂ€stan OWG-klockan ;-!
Bra gammalt serviceinsert isf, för sÄ ser dom inte ut nuTycker det ser ut som klorin pÄ ett service-insert!
NÀr Àr klockan ifrÄn?Bra gammalt serviceinsert isf, för sÄ ser dom inte ut nu