HÄller med. Drömmen right there! Och Grönt pÄ guldguld Àr sÄ jÀvla lÀckertHur kan man göra sig av med nÄgot dylikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med. Drömmen right there! Och Grönt pÄ guldguld Àr sÄ jÀvla lÀckertHur kan man göra sig av med nÄgot dylikt?
Ja. Det beror helt pÄ vad du förvÀntar dig. Jag ser ungefÀr pÄ min BLNR som en storsamlare ser pÄ en vanlig SubC skulle jag sÀga. Sen Àr vÀl Rolex vanliga SS inte de mest roliga öht. Kanske dÀrför det Àr sÄdan efterfrÄgan nÀr en ny modell slÀpps för att den skiljer sig lite.NÄgon med BLNR som haft sin en lÀngre tid? FrÄgade samma sak om Hulk i Submariner-trÄden, har fÄtt kÀnslan att mÄnga tröttnar pÄ dessa modeller med tiden... Har nÄgon romantisk idé om att min första Rolex ska bli min enda under lÄng tid, Àven om jag kÀnner mig sjÀlv och vet att det förmodligen kommer bli fler klockor...
NÄgon med BLNR som haft sin en lÀngre tid? FrÄgade samma sak om Hulk i Submariner-trÄden, har fÄtt kÀnslan att mÄnga tröttnar pÄ dessa modeller med tiden... Har nÄgon romantisk idé om att min första Rolex ska bli min enda under lÄng tid, Àven om jag kÀnner mig sjÀlv och vet att det förmodligen kommer bli fler klockor...
Nja, det Àr nog för att de har sÄ högt andrahandsvÀrde sÄ att man lÀtt kan casha in tiotusentals kronor. De som minns sÀger ju att bÄde Hulk och BLNR inte sÄlde nÄgot anmÀrkningsvÀrt i början.Ja. Det beror helt pÄ vad du förvÀntar dig. Jag ser ungefÀr pÄ min BLNR som en storsamlare ser pÄ en vanlig SubC skulle jag sÀga. Sen Àr vÀl Rolex vanliga SS inte de mest roliga öht. Kanske dÀrför det Àr sÄdan efterfrÄgan nÀr en ny modell slÀpps för att den skiljer sig lite.
Nja, det Àr nog för att de har sÄ högt andrahandsvÀrde sÄ att man lÀtt kan casha in tiotusentals kronor. De som minns sÀger ju att bÄde Hulk och BLNR inte sÄlde nÄgot anmÀrkningsvÀrt i början.
SÄ Àr det sÀkert för de flesta men jag sa bara frÄn mitt hÄll. Jag tycker fortfarande att det Àr den roligaste klockan för 80 frÄn Rolex. Sen var de ocksÄ en frÄgan om man tröttnar pÄ den. Ja och det Àr klart, men sedan finns det heller inget frÄn Rolex för ungefÀr samma pris som jag hellre skulle tagit.Nja, det Àr nog för att de har sÄ högt andrahandsvÀrde sÄ att man lÀtt kan casha in tiotusentals kronor. De som minns sÀger ju att bÄde Hulk och BLNR inte sÄlde nÄgot anmÀrkningsvÀrt i början.
Mellan 13-17 har jag lÀst. HÄller med om att det passar bra.BLNR Àr magisk pÄ jubilee, och jag Àr sugen pÄ att köpa ett till min.
NÄgon som vet vad man fÄr pröjsa för en sÄdan lÀnk?
Varför just BLNR och Hulk? För att de har bra andrahandsvÀrde?NÄgon med BLNR som haft sin en lÀngre tid? FrÄgade samma sak om Hulk i Submariner-trÄden, har fÄtt kÀnslan att mÄnga tröttnar pÄ dessa modeller med tiden... Har nÄgon romantisk idé om att min första Rolex ska bli min enda under lÄng tid, Àven om jag kÀnner mig sjÀlv och vet att det förmodligen kommer bli fler klockor...
Via AD?Mellan 13-17 har jag lÀst. HÄller med om att det passar bra.
14700kr nÀr jag kollade med AD i höstas!Via AD?
PrecisVia AD?
Alright tack!14700kr nÀr jag kollade med AD i höstas!
Verkligheten Àr inte sÄ dum den heller...Verklighet vs drömmen
Verklighet vs drömmen
HyllvÀrmare precis som SD4000Nja, det Àr nog för att de har sÄ högt andrahandsvÀrde sÄ att man lÀtt kan casha in tiotusentals kronor. De som minns sÀger ju att bÄde Hulk och BLNR inte sÄlde nÄgot anmÀrkningsvÀrt i början.
Har keramiska GMT two-tone (116713) nÄgonsin sÄldts med grön tavla?
Ăr inte den exklusiv till helguldaren?
Den Àr till helguld. Skickar man in den till rcs sÄ monterar dom bort den och behÄller skulle jag troHar keramiska GMT two-tone (116713) nÄgonsin sÄldts med grön tavla?
NÄt knas med datumfunktionen pÄ just det exemplaret va?Har keramiska GMT two-tone (116713) nÄgonsin sÄldts med grön tavla?
Nej, men relativt vanlig att den byggdes om till just den dÀr kombon.
Den Àr till helguld. Skickar man in den till rcs sÄ monterar dom bort den och behÄller skulle jag tro
Tog bara första bÀsta Google-bild för att fÄ fram vad jag menadeNÄt knas med datumfunktionen pÄ just det exemplaret va?
Ruggigt snygg kombo! jubilee pÄ det dÀr och den blir riktigt unikTack, var det jag tÀnkte ocksÄ!
Tog bara första bÀsta Google-bild för att fÄ fram vad jag menade
Ser Àven ut som de lyckas fÄ ett hÄrstrÄ lÀngst ut pÄ sekundvisaren?
Ja den Àr riktigt snygg, hade varit en av de bÀttre TT-modellerna frÄn RolexRuggigt snygg kombo! jubilee pÄ det dÀr och den blir riktigt unik
FrÄn rolex.comJa den Àr riktigt snygg, hade varit en av de bÀttre TT-modellerna frÄn Rolex
GÄr det att serva modeller med AM delar (eller Rolex delar fast till fel referens) eller byter Rolex ut alla till original delar och behÄller?