Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade jag inte en aning om. Är det så, är det givetvis oerhört tristAntar att ni också sett att den säljs p.g.a. sjukdom? Kom igen nu, kan vi få en sida i någon tråd på forumet som inte handlar om pengar? Snark...
Jäklar vad sval 116710LN känns på marknaden. Grym klocka och känns ju ändå relativt billig när vissa är beredda att lägga 30-40’ till för en Batman
Jag älskar den!
116710 har väl iofs alltid vart lite i skymundan av sub och framförallt BLNR men tror ändå att det har med tiden på året att sälja, alltid segt i dec/JanJäklar vad sval 116710LN känns på marknaden. Grym klocka och känns ju ändå relativt billig när vissa är beredda att lägga 30-40’ till för en Batman
Jag älskar den!
Ja det är märkligt. Speciellt eftersom LN är så mycket bättre än BLNRJäklar vad sval 116710LN känns på marknaden. Grym klocka och känns ju ändå relativt billig när vissa är beredda att lägga 30-40’ till för en Batman
Jag älskar den!
+1, faktiskt bästa sexsiffriga GMT referensen från Rolex. Så sval är den ändå inte, är ju en hel del väntetid hos AD och kostar 86-87K hos gråhandlare i nulägetJa det är märkligt. Speciellt eftersom LN är så mycket bättre än BLNR
Vilken annons pratar vi om?Det hade jag inte en aning om. Är det så, är det givetvis oerhört trist
Det är ju en mycket snyggare klocka än BLNR.Jäklar vad sval 116710LN känns på marknaden. Grym klocka och känns ju ändå relativt billig när vissa är beredda att lägga 30-40’ till för en Batman
Jag älskar den!
Tror det är bluff dessvärre.+1, faktiskt bästa sexsiffriga GMT referensen från Rolex. Så sval är den ändå inte, är ju en hel del väntetid hos AD och kostar 86-87K hos gråhandlare i nuläget
Väldigt olika klockor. Samma komplikation .
"For the men among men..."
HuvudvärkAjaj.. Hur ska de få ihop den där igen? : )
Din samling är ju mumma för en Rolexälskare!Pepsin används helt klart mest just nu då den är ny. Jubilee-armbandet och färgerna är grymma. Favoritklocka tycker jag ändras från vecka till vecka. Jag snurrar på dessa två med en Daytona (vit 116500LN) och Hulken. Ena veckan är jag kär i Daytonan och sen när jag skiftar till en annan klocka så tänker jag "varför använder jag inte den här klockan mer".
Tack! Jag är nöjd med den.Din samling är ju mumma för en Rolexälskare!
Jäklar vad sval 116710LN känns på marknaden. Grym klocka och känns ju ändå relativt billig när vissa är beredda att lägga 30-40’ till för en Batman
Jag älskar den!
Krispig
Dags för lite armtid legat och dammat sedan 2018!
Fin! Är sugen på ett insert med mörkare färger, likt ditt. Tycker mina är för blekta. Vem hade trott det!?
Köp ett svart insert så länge tills du kommit på bättre tankarFin! Är sugen på ett insert med mörkare färger, likt ditt. Tycker mina är för blekta. Vem hade trott det!?
Nä nääää, så långt ska jag inte gå.Köp ett svart insert så länge tills du kommit på bättre tankar
Fin! Är sugen på ett insert med mörkare färger, likt ditt. Tycker mina är för blekta. Vem hade trott det!?