• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Idag skiner solen :cool: Gott med fredag!

17F32971-CB8D-40F7-964C-0FC263F7430A.jpeg

Fan vad less jag börjar bli pÄ det hÀr Rolextramset. SÄlde allt för att köpa hus och laddar nu upp för att köpa en 116710LN igen, den klocka som jag har trivts bÀst med (och dÄ har jag jobbat igenom en hel del klockor) och tillika den första referensen som jag hade Àgt tvÄ ggr. Men nu kommer den sÄklart ocksÄ dra ivÀg..

1AE75B2D-0155-4A27-97BD-D017F43850E5.jpeg

Fan vad less jag börjar bli pÄ det hÀr Rolextramset. SÄlde allt för att köpa hus och laddar nu upp för att köpa en 116710LN igen, den klocka som jag har trivts bÀst med (och dÄ har jag jobbat igenom en hel del klockor) och tillika den första referensen som jag hade Àgt tvÄ ggr. Men nu kommer den sÄklart ocksÄ dra ivÀg..

Alla vÀgar leder tillbaka till Rolex... Osv... ;)

+1 pÄ den, sÄlde min cirka tre mÄnader innan Basel :rage: 116710LN Àr vÀldigt bra, men sticker i pris nu tyvÀrr
816CCE0C-B422-4B94-A3E4-9D3A71981197.jpeg

SÄ jÀvla synd att den svarta GMTn skulle utgÄ och börja eskalera i pris, skulle stÀllt mig pÄ lista nÀr jag tÀnkte pÄ det.
hutlöööööööööööööööööööst Rolex, hutlöööst!

SÄ jÀvla synd att den svarta GMTn skulle utgÄ och börja eskalera i pris, skulle stÀllt mig pÄ lista nÀr jag tÀnkte pÄ det.
hutlöööööööööööööööööööst Rolex, hutlöööst!
Du fÄr vÀl försöka fÄ in dig i kön pÄ en Batman eller Pepsi. Och medans du stÄr i kön skaffar du en skarp 5-siffrig GMT som du har under tiden:)

Du fÄr vÀl försöka fÄ in dig i kön pÄ en Batman eller Pepsi. Och medans du stÄr i kön skaffar du en skarp 5-siffrig GMT som du har under tiden:)
tror man mÄste slÄ sig in pÄ en Batmankö tyvÀr, det Àr min drömklocka som jag har rÄd med (annars dyrare ur) men pga den sjuka kötiden kommer de icket bli sÄ. :)
kÀnns som slöseri med tid att ens frÄga Kroons eller Nymans osv .

Tillbaka
Topp