Grattis, har du Àven lÀnk?NyförvÀrvet idag pÄ lÀder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, har du Àven lÀnk?NyförvÀrvet idag pÄ lÀder
Tack!Grattis, har du Àven lÀnk?
G.r.y.m.t vad har vi för Ärtal pÄ skönheten?Tack!
Japp de har jag men ska justera den samt ge den en tvÀtt..
Tack!G.r.y.m.t vad har vi för Ärtal pÄ skönheten?
Ser trevlig utTack!
Riktigt nöjd faktiskt. Tror det Ă€r en 65âa..
Kul att du hittade ett ovanligt fint exemplar frÄn 1965.....NyförvÀrvet idag pÄ lÀder
Tack!Kul att du hittade ett ovanligt fint exemplar frÄn 1965.....![]()
Den ĂR trevligSer trevlig ut
Tack!
Slutade gott ÀndÄ![]()
Ja det som inte sÀljer mÄste bort sÄ Àr det vÀl oavsettBara TT/Àdelmetall finns med Oyster nu. Rolex har rensat ut GMT sortimentet rejÀlt i samband med Basel, finns nu bara totalt sex modeller som produceras, gulguld exempelvis har försvunnit helt
https://m.rolex.com/watches/gmt-master-ii/all-models.html#g=1
Ja, fast 116710LN exempelvis sÄlde vÀldigt bra, alltid kö hos AD för denJa det som inte sÀljer mÄste bort sÄ Àr det vÀl oavsett
Tack detsammaGrattis @Janne2000 till en riktigt hÀrlig pjÀs![]()
Möjligtvis i Sverige, har sprungit pÄ den titt som tÀtt ute i Europa Àven senaste ÄretJa, fast 116710LN exempelvis sÄlde vÀldigt bra, alltid kö hos AD för den
FÄr OCD nÀr ringen Àr sÄ
Gaaaah
Riktigt fin! Ăr inte sĂ„ svag för TT annars, men den hĂ€r skulle kunna fĂ„ bli min nya sommarklocka1992 RootBeer. En litt spesiell klokke![]()
![]()
Mkt braNyförvÀrvet idag pÄ lÀder
Tack!Mkt bra
FÄr jag tillbaka den dÀr lÀnken snart eller?