Kai
Silver
Ja, varför inte? RÀtt nice ÀndÄ! =)Ja varför inte?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, varför inte? RÀtt nice ÀndÄ! =)Ja varför inte?
![]()
Ganska trevligt faktiskt, en varm dag pÄ stranden i VÀstindienJa varför inte?
![]()
Ja varför inte?
![]()
MÄste sÀga att jag gillar denJa varför inte?
![]()
Helt rÀtt. Vit hade varit mer "Sprite" om inte annat.Skulle vara grym med vit tavla!
Snyggt. Ny eller har jag missat att du köpt?
Haft den ett tagSnyggt. Ny eller har jag missat att du köpt?
VÀstindien Àr mÄlet med din överprisade gmt pÄ köp&sÀlj? Ha sÄ trevligt!Ganska trevligt faktiskt, en varm dag pÄ stranden i VÀstindien![]()
VÀstindien Àr mÄlet med din överprisade gmt pÄ köp&sÀlj? Ha sÄ trevligt!
HahahaVÀstindien Àr mÄlet med din överprisade gmt pÄ köp&sÀlj? Ha sÄ trevligt!
Haha ja vore ju kanon. En golfresa kanske? Jag kan ju köpa dina fina golfbyxor, lite stora i storleken men det fÄr gÄ anVÀstindien Àr mÄlet med din överprisade gmt pÄ köp&sÀlj? Ha sÄ trevligt!
TyvÀrr redan sÄlda. Glömt Àndra taggen.Haha ja vore ju kanon. En golfresa kanske? Jag kan ju köpa dina fina golfbyxor, lite stora i storleken men det fÄr gÄ an![]()
Det var för att de var rimligt prissattaTyvÀrr redan sÄlda. Glömt Àndra taggen.![]()
SÄ vad motiverar din prissÀttning? Som förövrigt Àr helt Ät skogen (eller stranden?).Haha ja vore ju kanon. En golfresa kanske? Jag kan ju köpa dina fina golfbyxor, lite stora i storleken men det fÄr gÄ an![]()
2019 c24 privatpersoner. Folk begÀr sinnessjuka priser. Om ett halvÄr anses vÀl priset som rimligt. Inte fan Àr det nÄgon som hackar pÄ batman, pepsi, hulk eller daytona lÀngre.SÄ vad motiverar din prissÀttning? Som förövrigt Àr helt Ät skogen (eller stranden?).
2019 c24 privatpersoner. Folk begÀr sinnessjuka priser. Om ett halvÄr anses vÀl priset som rimligt. Inte fan Àr det nÄgon som hackar pÄ batman, pepsi, hulk eller daytona lÀngre.![]()
2019 c24 privatpersoner. Folk begÀr sinnessjuka priser. Om ett halvÄr anses vÀl priset som rimligt. Inte fan Àr det nÄgon som hackar pÄ batman, pepsi, hulk eller daytona lÀngre.![]()
Sjukt ÀndÄ, tog över en mÄnad att fÄ min 116710ln sÄld för 55k i mars 2017.
Köper man för över list fÄr man skylla sig sjÀlvVet inte om jag tycker mest synd om de ev köparna eller sÀljarna som maxar sÄ det blir pinsamt.
Verkligen. Komiskt alltihopJag tycker det Àr jÀttekul med alla krÀnkta personer. TrÄden om vÀntelista pÄ Rolex borde byta namn till dagens garv.![]()
Har en polare som heter Ove (hej Ove om du lÀser detta) som har vÀntat pÄ bostadskraschen i 10 Är. Undra om han Ängrar sig att han inte köpte en bostad för 10 Är sedan. Hahaha!
KÀnns ungefÀr samma med klockor enligt min mening.
HÄller helt med. Riktigt trÄkig klockaFort. Samma trÄkiga klockasom Folk enbart helt plötsligt vill ha/sÀlja pga. Tron om att tjÀna pengar..
Har en polare som heter Ove (hej Ove om du lÀser detta) som har vÀntat pÄ bostadskraschen i 10 Är. Undra om han Ängrar sig att han inte köpte en bostad för 10 Är sedan. Hahaha!
KÀnns ungefÀr samma med klockor enligt min mening.
Fast gör det verkligen det? 2019 dÄ eller 2018 för den delen. Skitsamma inte min klocka att försvara. Tycker bara det Àr mÀrkligt att folk gasta om övriga hypade modeller i början ocksÄ nÀr priset gick upp men nÀr det lagt sig sÄ har det varit knÀpptyst och ingen gnÀller om priset dÀr. Fattar inte varför det skulle vara annorlunda den hÀr gÄngen.Ligger nÄgra pÄ blocket osÄlda pÄ 90-95 sÄ varför skulle nÄgon betala 110-120 hÀr???
Jag kan köpa din Pepsi för 100'. Det Àr ju en bra deal, dÄ kan du köpa en ny till listpris och dessutom fÄ en slant över
ZzzJag kan köpa din Pepsi för 100'. Det Àr ju en bra deal, dÄ kan du köpa en ny till listpris och dessutom fÄ en slant över![]()