• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

Ja varför inte? :)

Screenshot_20190416-210249_Instagram.jpg
Ja, varför inte? RÀtt nice ÀndÄ! =)

2019 c24 privatpersoner. Folk begÀr sinnessjuka priser. Om ett halvÄr anses vÀl priset som rimligt. Inte fan Àr det nÄgon som hackar pÄ batman, pepsi, hulk eller daytona lÀngre.
Screenshot_20190417-120755_Chrono24.jpg

Jag tycker det Àr jÀttekul med alla krÀnkta personer. TrÄden om vÀntelista pÄ Rolex borde byta namn till dagens garv. :D

Har en polare som heter Ove (hej Ove om du lÀser detta) som har vÀntat pÄ bostadskraschen i 10 Är. Undra om han Ängrar sig att han inte köpte en bostad för 10 Är sedan. Hahaha! :D

KÀnns ungefÀr samma med klockor enligt min mening.

Har en polare som heter Ove (hej Ove om du lÀser detta) som har vÀntat pÄ bostadskraschen i 10 Är. Undra om han Ängrar sig att han inte köpte en bostad för 10 Är sedan. Hahaha! :D

KÀnns ungefÀr samma med klockor enligt min mening.

Same Here - Har flera polare/arbetskamrater som fortfarande vÀntar pÄ bostadskraschen, jag köpte min första bostadsrÀtt Är 2000 i Södermalm/Danvikstull, en trea pÄ 85kvm med frontlÀge mot kanalen för 926k. Jag var en idiot som köpte den, det var ju nÀstan en miljon och jag var ju bara 21 Är. Jag har vÀl nÀstan 10 lÀgenhetsförsÀljningar sedan dess, och dom sitter fortfarande och vÀntar :D
#SnoozeYouLose

Sorry for OT

Senast Àndrad:
Ligger nÄgra pÄ blocket osÄlda pÄ 90-95 sÄ varför skulle nÄgon betala 110-120 hÀr???
Fast gör det verkligen det? 2019 dÄ eller 2018 för den delen. Skitsamma inte min klocka att försvara. Tycker bara det Àr mÀrkligt att folk gasta om övriga hypade modeller i början ocksÄ nÀr priset gick upp men nÀr det lagt sig sÄ har det varit knÀpptyst och ingen gnÀller om priset dÀr. Fattar inte varför det skulle vara annorlunda den hÀr gÄngen.

Tillbaka
Topp