S
Staafen
Guest
Magisk kombo och hÀrligt att den hittade tillbaka till en GMT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Magisk kombo och hÀrligt att den hittade tillbaka till en GMT!
Tack, noterat!Fan vad snygg! Hojta om du sÀljer!
Undra vart grÀnsen kommer gÄ? RÀcker 200k för stÄl sport? Blir TT inom kortEn till gammal ekonomisk förlustaffÀr som exploderar i pris att lÀgga till i samlingen
![]()
Undra vart grÀnsen kommer gÄ? RÀcker 200k för stÄl sport? Blir TT inom kort![]()
True, lite segt nÀr man vill prova mÄnga olika modeller av SS och de kostar multumOsÀker pÄ var grÀnsen gÄr. Men dagen dÄ intresset svalnar kommer mÄnga bli ledsna![]()
True, lite segt nÀr man vill prova mÄnga olika modeller av SS och de kostar mulltum![]()
Sluta gnĂ€ll. SĂ„lde en 2019 för 83 nĂ„gon vecka innan baselworld. Ăr inte bitter för detEn till gammal ekonomisk förlustaffĂ€r som exploderar i pris att lĂ€gga till i samlingen
![]()
Kommer ihĂ„g för nĂ„gra Ă„r sen nĂ€r jag fick bumpa min 16700 till 29â för att bli av med den.. Men om du slĂ„r till pĂ„ en GMT sĂ„ Ă€r jag ganska sĂ€ker pĂ„ att du inte kommer losa nĂ„got pĂ„ affĂ€renJag tĂ€nkte köpa en GMT 16710 hĂ€rom Ă„ret. Nu gĂ„r inte det lĂ€ngre. Ăven om jag sitter pĂ„ en klocka som ökat lite sĂ„ Ă€r jag fortfarande arg över prisökningen. Jag vill ocksĂ„ prova/Ă€ga fler men tyvĂ€rr omöjligt som det ser ut nu![]()
Kommer ihĂ„g för nĂ„gra Ă„r sen nĂ€r jag fick bumpa min 16700 till 29â för att bli av med den.. Men om du slĂ„r till pĂ„ en GMT sĂ„ Ă€r jag ganska sĂ€ker pĂ„ att du inte kommer losa nĂ„got pĂ„ affĂ€ren![]()
Sluta gnĂ€ll. SĂ„lde en 2019 för 83 nĂ„gon vecka innan baselworld. Ăr inte bitter för det![]()
Fast med tanke pÄ vissa priser nÀr jag besökt Luxury Watches tidigare kan den dÀr skÀrmdumpen lika gÀrna vara frÄn 2017En till gammal ekonomisk förlustaffÀr som exploderar i pris att lÀgga till i samlingen
![]()
Köpte en klocka jag verkligen ville ha för pengarna istÀllet. Den gör mig gladare Àn de dÀr tusen extra Àven om det hade varit mer fördelaktigt att sÀlja nuHelt rÀtt, som kugghjulsdyrkare vill man inte kapitalisera pÄ konsten!
Köpte en klocka jag verkligen ville ha för pengarna istÀllet. Den gör mig gladare Àn de dÀr tusen extra Àven om det hade varit mer fördelaktigt att sÀlja nu![]()
Hitta en perfekt 16710 sÄ Àr det svÄrt att bli missnöjdAvis pÄ den sinnesron. SjÀlv har dom senaste försÀljningarna bara lett till en nedmontering av samlingen och inga nya klockor att glÀdjas Ät. Kanske dags att börja köpa igen![]()
Hitta en perfekt 16710 sÄ Àr det svÄrt att bli missnöjd
![]()
Verkligen. Gör hela klockan! Din Àr inte sÄ dum den hellerRiktigt fin
Det Àr smaskigt med fina luggar och bevarade bevels
![]()
Hitta en perfekt 16710 sÄ Àr det svÄrt att bli missnöjd
![]()
Trevligt med opolerat & fina fasningar, men om ni Àr sÄna fans sÄ ska ni ju absolut kliva pÄ Àldre varianter. DÄ jÀvlar.Verkligen. Gör hela klockan! Din Àr inte sÄ dum den heller
Ja fast dÄ ska det helst vara pÄ riktigt. Första halvan av 60-talet Àr riktigt kul men kostar dÀrefter om man vill ha bra skickTrevligt med opolerat & fina fasningar, men om ni Àr sÄna fans sÄ ska ni ju absolut kliva pÄ Àldre varianter. DÄ jÀvlar.![]()
En 1675 frÄn tidigt -70 Àr pÄ riktigtJa fast dÄ ska det helst vara pÄ riktigt. Första halvan av 60-talet Àr riktigt kul men kostar dÀrefter om man vill ha bra skick
En klocka ska anvÀndas, blir bara snyggare med Ären.Har en 16710 pepsi fullset i superskick som jag knappt vÄgar anvÀnda sett till prisökningarna. Inbillar mig att det smartaste Àr att ha den inlÄst i x antal Är och sen Àr den riktigt vÀrdefull kanske. Hur kul Àr det Ä andra sidan och man vet inte om den tappar i vÀrde lÀngre fram heller. Kommer inte frÄn den tanken tyvÀrr och sÄ urflippad Àr jag.
Matigt.Hehe...
![]()