Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăven en frĂ„n senare 70-talEn 1675 frĂ„n tidigt -70 Ă€r pĂ„ riktigt![]()
Föredrar personligen tidigare, men den dĂ€r utklassar ju en 16710Ăven en frĂ„n senare 70-tal
Inte min lÀngre men i vÀl goda hÀnder![]()
NÀr man vÀl fÄtt smak för gilt o 60 tals boetterna sÄ Àr det körtFöredrar personligen tidigare, men den dÀr utklassar ju en 16710![]()
Nu gĂ„r det vĂ€l knappt att hitta en fin 16710 under 80-90'? Ălskar skjortmatchningen förresten!Hvem trenger ny Pepsi til dobbel pris nĂ„r det finnes gammel Pepsi til halv pris.
![]()
Du fÄr skaffa en redig porrmusch nu sÄ Àr du hemma
Tycker du inte att min mustasch Àr redig nog?Du fÄr skaffa en redig porrmusch nu sÄ Àr du hemma![]()
Otroligt mycket bÀttre med rÀtta tavlan. Grymt!
En 1675 frÄn tidigt -70 Àr pÄ riktigt![]()
Snygg! Inte sett denna fÀrgen tidigareRiktigt nöjd med din gamla
![]()
Ser den inte ut sÄhÀr Àr den inte redig nog..Tycker du inte att min mustasch Àr redig nog?
TÀnker mig mer denna look pÄ @Sivlia killen bar ju en GMT och alltSer den inte ut sÄhÀr Àr den inte redig nog..
![]()
Ser den inte ut sÄhÀr Àr den inte redig nog..
![]()
Tack för inspirationen boys, ska verkligen övervÀga saken
Blir sugen pÄ ett oblekt insert nÀr jag ser din.
Tycker det Àr nice. Blekta pepsi insert ser oftast bÀst ut i mitt tycke nÀr den blÄa delen blekts mest. Inte tvÀrtomBlir sugen pÄ ett oblekt insert nÀr jag ser din.
Ja, men det brukar ju inte ske naturligt tyvÀrr.Tycker det Àr nice. Blekta pepsi insert ser oftast bÀst ut i mitt tycke nÀr den blÄa delen blekts mest. Inte tvÀrtom![]()
Nix men vÀldigt snyggt. Bara sett pÄ fyrsiffrigaJa, men det brukar ju inte ske naturligt tyvÀrr.
Jag har ett klorinblekt och ett naturligtNix men vÀldigt snyggt. Bara sett pÄ fyrsiffriga![]()
Makalös skjorta!!! Klockan Àr helt OK den ocksÄ!!Hvem trenger ny Pepsi til dobbel pris nÄr det finnes gammel Pepsi til halv pris.
![]()