Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, du tÀnkte sÄ. Det missade jagMenar att om du frÄgar en sÀljare om nÄgot ser "ok ut irl" sÄ Àr sannolikheten hög att sÀljaren kommer svara ja pÄ den frÄgan
SvÄrt att inte bli imponerad3 Generationer GMT, 16753, 16750, 1676, 16710.
Dock svÄrt att fÄ till alla klockor med bra skÀrpa samtidigt!
Bara en som har lummen kvar.
Grattis!Idag köpte jag min första âriktigaâ klocka. En 16710T blev det, ruggigt nöjd och kan Ă€ntligen kĂ€nna mig som en gĂ€nget hĂ€r i denna trĂ„d!
GrattisIdag köpte jag min första âriktigaâ klocka. En 16710T blev det, ruggigt nöjd och kan Ă€ntligen kĂ€nna mig som en gĂ€nget hĂ€r i denna trĂ„d!
Det var inget dĂ„ligt inköp.Idag köpte jag min första âriktigaâ klocka. En 16710T blev det, ruggigt nöjd och kan Ă€ntligen kĂ€nna mig som en gĂ€nget hĂ€r i denna trĂ„d!
Klart den Àr bra, men inte en 136995kr klocka direktBLNR denna regniga tisdagen. All hype Äsido Àr den en mycket universell klocka.
Klart den Àr bra, men inte en 136995kr klocka direkt
Tack sÄ mycket!Det var inget dÄligt inköp.
Grattis till en fin klocka!!
Faktiskt aldrig haft en klocka pÄ armen som jag tyckt passat sÄ dÄligt till allting jag haft pÄ mig.BLNR denna regniga tisdagen. All hype Äsido Àr den mycket universell.
Faktiskt aldrig haft en klocka pÄ armen som jag tyckt passat sÄ dÄligt till allting jag haft pÄ mig.
Vet inte, men det var billigare Ă€n att köpa yeezys och gucci-hoodies.Intressant. Ăr du sĂ€ker pĂ„ att det var klockans fel?
Vet inte, men det var billigare Àn att köpa yeezys och gucci-hoodies.
BÄde min DJ och Gmt:n har SEL. Passar bra för mig att ta rubbet frÄn DJ och flytta över men tittar man noga ser man att ÀndlÀnkarna Àr tÀnkta för 36 mm och inte 40.Den hÀr klockan Àr nÀstan oslagbar.Ordnade nya stift hos antikurmakaren igÄr sÄ nu vÄgar jag bÀra den pÄ Jubilee. Jubileet kommer frÄn min 16014 och tar inte de grövre Submariner stiften (nederst). Med stiftet i mitten gÄr de in lÄngt nog i bandhornen jÀmfört med de översta stiftet jag har i min Datejust. Det glappar dock lite pÄ ena sidan men inte pÄ den sidan som ni ser har den extra fjÀdrande och tjockare delen.
Lösningen Àr att antingen köpa en 62510H lÀnk mÀrkt 50 eller modifiera en vanlig lÀnk. Tog en öl med bla.a en urmakaren som löst sin GMT med att montera en 62510H pÄ en 16700 med 555 ÀndlÀnkar och bockat till lite. SÄg rÀtt bra ut.
Nice!!Favoriten just nu. GMT-Master II 126710BLRO.
Ăr det superjubilee du satt pĂ„ en 5-siffror gmt?BĂ„de min DJ och Gmt:n har SEL. Passar bra för mig att ta rubbet frĂ„n DJ och flytta över men tittar man noga ser man att Ă€ndlĂ€nkarna Ă€r tĂ€nkta för 36 mm och inte 40.
Tydligast pÄ undersidan.
/B